3 nya kort!!

Hej på er!!
Nu var det ett par dagar sen jag hörde av mig..men dagarna springer iväg och man hinner inte med det man vill..precis när man vill det...utan får ta det när möjlighet finns..som att blogga.
Men nu hade jag en stund över och ska passa på att visa tre nya kort ..skogstokiga motiv på alla tre..Petra har varit väldigt aktiv den senaste tiden och det hopar sig med motiv på pysselbordet!! Underbart..svårt ibland att välja vilket man ska starta med..ett angenämnt problem dock...fortsätt gärna Petra!!! *smile*
Först ut en smarrig glass...endel såna brukar slinka ner...vi bor granne med en livsfarlig glasskiosk på jobbet..bara glasrutor emellan...är det tortyr eller??? haha..
Nästa kort gjordes på beställning åt en glad tjej som är en baddare på att grilla har jag hört..här fick grillbus lite mer hår och blev då en tjej...ibland får man ta till pennan..


Sista kortet är ett rekommenderat recept...är väldigt svag för såna här desserter!!! Bättre passande papper finns inte...(lånade av Elisia som hade i sin scraplåda..)


Ikväll är det ruggigt värre och man kan knappt tro att man gick i shorts igår..vädret får gärna bestämma sig snart..
På pysselbordet: 2 sommarkort väntar på sista "touchen"...man kan ju drömma sig bort när det är trist väder...
Det var allt för idag...kram på er!!
Lena


Kommentarer

Soulsister sa…
Jättefina allesamman! Älskar dock grillbusen, min personliga favorit.

kram
Viddan sa…
Vilka härliga kort! Ang glasskiosken ligger mitt jobb precis likadant och jag är sååå svag för glass. Ser fram emot att se dina andra kort du har på G =)
Kram, Lena
Evas Pyssel sa…
Ja i den glasskiosken har dom jättegod glass. Och du gör jättehärliga sommarkort. Kram från ma