En ljuv ängel...

..är motivet på dagens kort! Föll pladask för denna sötnos och hon kommer från skogstokiga såklart. Här har jag målat ett motiv och sen embossat på vellumpapper samma motiv och lagt över..alla konturerna glittrar jättefint!! De fina hjärtanen och texten är också stämplar från skogstokiga. Papprena kommer från Panduro.




Snart är det slut på denna veckan också..tiden springer verkligen iväg. Ska bli skönt med helg!!
Jag deppar lite över att inte ha kommit vidare i cupcaketävlingen..de tog ut tio finalister och jag fick inte va med,..j--la skit rent ut sagt. Jag som så gärna ville åka till New York..jaja..det får bli en annan gång! Inge tur med tävlingarna nu...=(
Men inte ger jag upp..sitter med ett projekt till en scraptävling..då kanske det är min tur att vinna..hoppas kan man ju..mer om den tävlingen kommer när jag visar själva kortet.
Det var allt för ikväll..
Kram på er!!
Lena


Kommentarer

Soulsister sa…
Kortet är underbart, rent ljuvt liksom.

KRAM
Petra Maria sa…
Kortet blev superläckert när du embossade. Den älvan är jätterolig att måla också.
Va!!! Gick du inte vidare i cupcaketävlingen. Hmmmmmmmm. Du som hade fått till det klockrent med äpplet "The big apple".
Ha en kanonskön helg
Massor och åter massor av Skogstokiga kramar från mig
annkan sa…
Vad läckert det blev med det embossade motivet!