Semester!!!

...har jag äntligen!!! Fast eg inte förrän på måndag..men inledde det hela idag ändå med att åka till stranden med yngsta dottern då den äldsta var på kalas..det var sååå skönt och vi har haft en supermysig dag! Håller vädret i sig åker vi imorgon också...får se hur det känns i skinnet i kväll bara, är väldigt noga med att smörja och hittils har jag bara sett ett ställe jag missat och där är det rätt så kräftfärgat...hmm...men det var varmt också...men jag njuter verkligen och behöver detta..någon som kommer ihåg all snö och alla minusgrader vi hade för c a 5 månader sen??
Ikväll visar jag först ett kort till en tjej som INTE gillar rosa och gulliga saker utan drakar, döskallar och mörka färger... draken kommer från Alota, de flesta papprena kommer från panduro. Textbiljetten är skogstokig!
Inuti...swirl och textbiljett är från skogstokiga.

Rapport från balkongen del 2,
det växer så det knakar och de flesta växterna har dubblat sin längd på bara ett par veckor..spännande minsann och nu ÄR det en djungel därute..vi har sol från ca 13.00 och den lyser fortfarande starkt och temperaturen är ca 30 grader där nu! Förstår ni växthuseffekten!!
det går åt endel vatten för att få dem att trivas...

Här kommer några bilder på vad som är på g...

Sockerärtor...




Tomaterna blommar, har 3 st och alla blommar...



Egenuppfödd...(haha vad säger man)..ja i allafall...physalis....




smultron och jordgubbar...




och här kommer även en strandbild från idag dock i svartvitt då jag satt och lekte med kameran på stranden..tycker denna blev lite cool...gillar särskilt solen som speglar sig i vattnet runt Tess.



Det var allt för idag, jag hoppas jag får tid att pyssla lite ikväll...har inte varit så aktiv sista veckan men nu när det är semester , då jäklar!! =)
kram på er alla och njut av sommaren!!
Lena






Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Oj vad det grönskar och växer på balkongen. Jag vet ju hur varmt där kan bli , så bara vattna på.Snart kan du skörda. Vilket fint kort på Tess !!! Kram ma
bili sa…
Lyllos dej som har semester, ska jobba 2 veckor till i värmen och dälig vent på jobbet, puh. Jättefint kort, ibland svårt att hitta bra motiv till dom som INTE gillar rosa, glitter o glamour :)
Petra Maria sa…
Här var det fina bilder av allt vad sommaren har att erbjuda. Passa nu på att njuta av semestern Lena. Den är du värd.

Ha det superduperbäst
Massor av Skogstokiga sommarkramar
Petra
Ellis sa…
Jätteläckert kort, hur är den vikningen gjord? Grön balkong du har! =)
Kram