Ännu ett bröllopskort!!

Ja här kommer ett bröllopskort till..jag har haft flera beställningar sent i sommar..men nu blir det nog inga fler sommarbröllopskort, fasen av kallt det är! Funderar på att ta fram vantar och halsduk..
Åter till kortet..=), brudparet och texten kommer från skogstokiga. Pappret från Inkodo och blommorna från WOC.

Insidan..handskriven text som var önskad och rosor från Magnolia. Papper från Maja design. På den nedre delen är det skogstokiga hörnswirlar och även texten "gratulerar" från skogstokiga.






Det var allt för idag!! Ha det gott!
Kram Lena

Kommentarer

Anonym sa…
Wow so romantic !!! I love the metallic paper behind the couple.
Big Hugs
Mag :)
Maria sa…
Jättefint kort! Det är nästan så att jag önskar att jag skulle gifta mig och få det. Men jag är ju redan lyckligt gift - får nöja mig med att njuta av skönheten som du delar med dig av. Och det är ju inte det sämsta!
Kram!
Maria
Ellis sa…
Jättefint kort! =)
Kram
Petra Maria sa…
Tokcharmigt kort :O)
Massor av Skogstokiga kramar
från mig