Bilkort och physalis...

Gokväll!!
Här kommer ett nytt kort, denna gång har jag gjort ett som passar till en kille/man..jag har utmanat mig själv att göra fler kort till killar, det blir ju mest tjejkort känns det som..
Detta kort har veteranbiltema och bilden är utklippt från ett mönsterpapper (Graphic45)
Blommorna kommer från Wild orchid craft.

Dessa godingar glömde jag visa igår, physalis som jag odlar på balkongen..detta är bara hälften av det jag skördat hittils, det blev verkligen många bär..de är lite sötare än de man köper i affären..Gott!!


Det var allt för ikväll..ha en fortsatt mysig lördag!!
Kram Lena


Kommentarer

Anonym sa…
Wow I love this vintage look !!!
Wonderful creation !!!
Big Hugs
Mag :)
Maria sa…
Snyggt kort! Jag håller med dig om att det lätt blir "tjejiga" kort. Ska nog också försöka göra några mer "manliga" framöver. Mums, så härligt med egna physalis!
Trevlig helg!
Kram! Maria
La Vikinga sa…
Coolt kort med "kill"-tema och färger, om man nu ska dela upp teman och färger på det sättet. Graphic 45 har ju underbara papper!

Sen gillade jag din idé med att odla physalis på balkongen!! Hur? Har du inglasad balkong? Inte för kallt, regningt? Jag älskar dessa frukter och om det är enkelt ska jag testa nästa sommar!
Om du orkar berätta hur...

lavikinga@live.se

Charlotta
Ellis sa…
Åh vad gott med physalis! =)
Grymt snyggt kort! =)
Kram
Evas Pyssel sa…
Vilket häftigt killkort. Ser genast vem det skulle passa till !!!! Du har tur med dina physalis och annat också. Här vimlar det av tomater. Kram ma
Petra Maria sa…
Jättesnyggt kort!
Herre gud vad det växer på din balkong :O)
Nu har de Skogstokiga Digitals premiär och hoppas att du får kuvertet idag.
Ha en härlig vecka
Massor av Skogstokiga kramar
från mig
Susanne sa…
WOW... fantastiskt scapat!
Detta är verkligen ett "killer" kort.

Ha det gott!

Kramizar Susanne