Grattiskort!

Hej på er!!
Här kommer ett grattiskort med lite kökstema, stämplarna med figurerna kommer från magnolia såsom pappret med jordgubbar. Stämpeln med texten är skogstokig!
Måste fylla på "lådan" med grattiskort då det är de som försvinner snabbast och snart är det höstmarknad där vi brukar sälja...och jag tycker det känns som om hösten är nära...

Idag åkte jag och barnen ut till mitt föräldrahem för att hälsa på mamma som var ensam hemma då pappa är i stugan och snickrar en balkong..vi hade inget särskilt för oss och det är alltid kul att åka dit. Mamma och Pappa har ju en fantastisk trädgård och trädgårdsland och för att inte tala om det nya växthuset och uterummet..man kan bara gå runt och njuta...och titta på allt fint!! Besök gärna hennes blogg där bilder på allt fint finns, du hittar den HÄR!

Jag lagade jättegod mat när vi kom hem, fetaostfyllda färsbiffar med klyftpotatis och tzatsiki..givetvis en mini grekisk sallad till det..är hyfsat mätt nu..hehe...

Ett barn sover, den andra ligger i soffan och sover nog snart..alltså pysseltime för min del...=)


Ha det gott allesammans!!
Kram Lena

Kommentarer

Anonym sa…
Joo, nog känns hösten nära nu..... mörkt på kvällarna, bara regn och mörkt på dagarna.... vart tog sommaren vägen?!?!?!

Ha det gott!! Kram
Evas Pyssel sa…
Jättemysigt att ni kom ut till mig idag. Och lite lantluft är aldrig fel. Ni hann iväg och jag hann nästan tillbaka hem med Ajax innan himlen öppnade sig. Skyfall !!! Mätaren har slagit över. Nu blir alla blommor "kinkiga" igen. Har ägnat mig åt tårtbitar ikväll. Kram till stora och små !!! Ma
Ellis sa…
Jättefint kort, köpte nästan de stämplarna men hade inte råd med fler just då! =)
Kram
Pysselbus sa…
Åhh, vad snyggt! Vad mycket härliga detaljer. Gillar att se andra använda hydrangea för de är lite knepiga att få till, alltid kul att se när folk lyckas och få lite inspiration av det!

Och visst har det väl blivit höst.... Här regnar det och är grått och det är en annan typ av luft... Men det kanske hinner bli sommar några dagar till?...
Petra Maria sa…
Jättefint kort Lena! Och jag gillar dina kompositioner av blommor. Det vet du :O)
Ha en fortsatt härlig semester
Skogstokiga kramar
från mig
Maria sa…
Jättefint grattiskort!förstår att dina kort går åt som smör.
Mmmm, vilken god middag du gjorde - det vattnades i munnen när jag läste det!
Kram!
Maria