Prinssesskort...

Hej hallå!!
Ännu ett nytt kort att visa och det är i rosa färger...har maskat ihop tjejen med bladen från Magnolia och lagt texten bakom, vet ej var den kommer från. Har vunnit den för länge sen. Texten är skogstokig.
Ni får ursäkta att bildkvaliten är lite sådär...=S, såg inte att den var så illa i kameran då hade jag givetvis tagit om men nu orkar jag inte,,hehe!!
Fjärilen kommer från en lokal bokhandel..


Gillar dessa rosor med spets a lot, inhandlades på mässan i våras, på scraproom om jag minns rätt..de övriga kommer från Wild orchid crafts.
Det var allt för idag, och för er som undrar vem som fyller år idag som jag nämnde igår så hittar ni henne HÄR!!!
Hipp Hipp Huuuurrra och grattiskrmar till födelsedagsbarnet!!!! =)


Kram på er!!




Kommentarer

Petra Maria sa…
Ja, du är då helt sanslöst duktig på att göra fina kort Lena.
Tack tack för grattishälsningen
Massor av Skogstokiga kramar
från mig
Maria sa…
Ännu ett superfint kort från dig! Rosorna är helt underbara. Nu har du förgyllt min dag - tack!
Kram!
Maria
annkan sa…
Ett riktigt fint kort i sköna färger!
Ellis sa…
Jättefint kort du har gjort! =)
Kram