Så firade vi...

Vi hade en helt underbar dag igår..vädret var kanon, vi åt vår "bröllopsdagmiddag" på Peppes brygga nere i gästhamnen, att sitta i hamnnen en så sommarkväll var en idyll..kul att kolla på folk och båtar!! Och vilken fantastisk god mat..Längre ner kommer bilder på menyn...men först visar jag kortet jag gjorde åt min man. Det blev ett lite annorlunda med en bild på mig själv..haha..va ego man är...nej med tanke på dagen så tyckte jag det var ok..och eftersom det var från mig så...han blev glad iaf!! Mycket enkelt men det blev stiligt!
Och sen ett litet skogstokigt kort som jag glömde visa igår...inte mindre än 4 skogstokiga stämplar finns med...


Jag beställde en supergod biff med tomatsallad (favorit) och pommes och bea. Yummie...


Maken åt fisksoppa med aioli....



och nu kommer förrätten...sorry jag hann börja på den innan jag kom på att ta kort..jag var ganska hungrig..skagentoast är det iallafall..sjukt god...


Sen blev det dessert fast vi var galet mätta, det pågick en tävling bland servitriserna där den som sålde flest efterrätter vann en Gucciväska så vi var ju tvugna att hjälpa vår servitris...sen var det stopp i magen..men vi gick ändå vidare till en pub och när vi sitter där och myser så helt plötsligt står en man bredvid oss och tro det eller ej men det var vår vigselpräst!!!!! Snacka om märkligt med tanke på dagen !! Men kul för han är så rolig och vi fick många härliga skratt när vi mindes oss tillbaka.!!!
Vi sitter ikväll och är rätt glada att det var igår vi var ute och inte ikväll..det spöregnar och är inge mys alls..förutom här inne då man får anledning att tända masssor av ljus!!!
Det är ganska lamt på pysselsidan nu känner jag..men det blir väl så i semestertider..man har så mycket annat för sig..det ordnar nog till sig när allt blir som vanligt igen...=)
Det var dagens rapport...
Kram på er!!
Lena




Kommentarer

Anonym sa…
Ett stort GRATTIS!
Peppes Brygga är ju fantastiskt...
vi var där ikväll och mumsade.

Ha en underbar vecka!!

Kramizar Susanne
Maria sa…
Vilken härlig kväll ni hade!Och maten såg jättesmarrig ut.Ditt kort var bedårande,tycker jag - och det är klart att det skulle vara en bild på dig på det!
Det är roligt att få möjlighet att fira de speciella dagarna.God fortsättning för er båda!
Kram!
Maria
Evas Pyssel sa…
Mums !!! Vi måste försöka ta oss ner till stan och mysäta någon kväll. Här hemma blev det dock gott grillat igår kväll med en helvetespotatissallad som jag inte fick i mig på nå´t vis i världen. Knappt pappa heller. Ute öste regnet ner grått som en novemberdag.KRAM mamsen
Petra Maria sa…
Så mysigt ni verkar ha haft det och att prästen råkade komma dessutom.
Korten är superduperfina!
Massor av Skogstokiga kramar
från mig