Sommartjej...

Tjenamors!!
Första dagen på jobbet efter semestern avklarad! Kändes helt ok då jag väl kom dit men funderade noggrannt imorse om det var säkert att jag verkligen skulle upp..som tur var tog jag rätt beslut även om jag var frestad att ligga kvar,,till råga på allt regnade det..men upp kom vi och nu sitter jag ju här så dagen försvann uppenbarligen!
Ikväll ska jag visa sommarkort med en tuff skogstokig tjej..vimplarna är utklippta från ett mönsterpapper (vet tyvärr ej märket) och de läckra oranga bokstäverna är i gummi, fått av mamma.
Känner att det är dags att göra lite höstkort nu...har haft endel beställningar så det har tagit det mesta av scraptiden men nu är jag ifatt och har "fritid"...då man kan scrappa precis vad man vill..=)
Har även ett paket som ska skickas iväg imorgon (kan ju innehålla ngt scrappat) ...NÅGON fyller år imorgon och helst hade jag velat att personen skulle haft det då men ja, det blir inte alltid som man tänkt sig!!!
Vet du vem som fyller år?? =)
jag ska flytta mig en meter åt höger för att se om det kan bli ngt gjort i pysselhörnan.....
Kram på er alla!!
Lena

Kommentarer

Cathrin sa…
Hallå tjejen!! Kunde lika gärna varit jag som skrivit de första raderna i ditt inlägg. Funderade allvarligt på om det inte var så att jag räknat fel på veckorna och hade en kvar, men så klart var det ju inte så:(

Ditt kort är verkligen jättefint ganska enkelt men ändå jättetufft.

Jo nu vet jag vem som fyller år.

ha det gott vännen, kram Cathrin
annkan sa…
Supersnyggt, tycker jag!!