Vem gillar inte skor??

Hej!!
Jag är ingen skomänniska, eller...jag har nog blivit lite mer på senare år..skulle vilja ha massor med skor och kunna välja och vraka..har nog insett att de spelar en viss roll till det man har på sig...haha..och jag som är ett sånt modelejon..NOT!!! Nä..jag gillar nog mest träningskläder..går i dem jämt när jag är ledig..men OM jag klär upp mig så är det kul med ett par riktigt fina "dojjor"...
Nog jiddrat..i skotema är iaf dagens kort...tycker texten är så charmig...och är man helt skotokig så kan texten säkert stämma..
Sen har Petra (skogstokiga) delat ut awards till sina dt-medlemmar, gamla som nya och kommande...och ja då får man ju anta utmaningen som är att berätta 5 saker om sig själv...och detta är inte helt lätt tycker jag..


men jag gör ett försök...

1. Att jag på senare år blivit galet höjdrädd...har aldrig haft de problemen innan..men för ett tag sen var vi på konfirmation i domkyrkan i Kalmar och blev tvugna att ta oss upp på balkongen..det var ingen lek,,blir helt "svajjig" och svettig (det var en smal och brant spraltrappa!!) ...men min man tar nog priset..han har blivit precis likadan och tyckte det var läskigt att åka över Ölandsbron idag..hahahahahaha...det klarade iaf jag!! Som tur va då jag körde!!!
2. Älskar att åka motorcykel (tack vare min man)...tyvärr blir det allt för sällan..
3. Drömmer om att få ta min familj med till den vackraste av grekiska öar, Kalymnos..där är underbart!!!
4. Älskar årstiden som nu kommer..när alla deppar över att sommmaren är slut njuter jag för fullt av de vackra färgerna, den härliga luften och faktiskt över att få ta på sig mysiga varma kläder och tända ljus när mörkret faller på!!
5. Är utbildad kock/kallskänka/bartender i grund och botten..älskar fortfarande att laga mat även om jag valt ett annat yrke...ibland när matlagningsandan faller på kan det bli väääldigt avancerad mat en vanlig tisdag här hemma..bara för att det är så kul att laga mat!!


Det var mina 5 punkter och jag skickar denna uppgift vidare till dig som känner att du vill göra den, det är ändå rätt kul !! Meddela mig gärna om du gör det så jag får läsa ngt om just DIG!!!
Jag ska njuta vidare av semestern och vi hörs snart igen!!
Kram till er!
Lena


Kommentarer

Maria sa…
Tjusigt kort!Det lyser verkligen elegans om det.
Ja, visst kunde det vara kul att ha ett antal skor i garderoben- har höst att många kändisar har hundratals..... men vi lever ju lite olika liv.Mitt skokonto är verkligen inte stort.I år har jag visst bara köpt skor till dottern.Men hon växer ju fortfarande.
Fortsätt att njuta av semestern (kul att få läsa dina "fem saker").
Kram!
Maria
Anonym sa…
Wow so elegant !!! I love the three big strass !!!
Big Hugs
Mag :)
Petra Maria sa…
Supertjusigt kort! (al allways)
Jättekul att läsa lite om dig :O)
Ha det jättebäst tjejen
Massor av Skogstokiga kramar
från mig