Cupcake, Kantareller och ny blogg!!

Gokväll på er!!
Då var det åter söndagkväll..en ny vecka framför oss..hoppas den går lika fort som denna helgen gjort!! Vi har haft en mysig dag i skogen idag..hälsade på mamma som numera är älgänka då pappsen är på älgjakt i Norrland. Vi begav oss ut i skogen och letade kantareller..resultatet ser ni längre ner i bloggen.!!
Petra nu fått sin muffins kan jag visa den andra jag gjorde till Maja när hon fyllde 18 år. Jag vet att hon är duktig på att baka och tyckte en sån här passade bra!! Hur den är gjord hittar du i det förra inlägget.
I skosgtokigas blogg visas idag en LO jag gjort, jag har redan visat den här men vill du se den hittar du den i Skogstokiga bloggen!

Och så var det så kantarellerna!!
Här har vi de största och finaste vi hittade, eller vi och vi..Stefan kröp ner i ett dike där de plötsligt stog. Fina eller hur??



Dagens skörd!!

Jag älskar att laga mat och hitta på egna saker och recept så vad som helst kan dyka upp..och meningen är att man ska kunna använda den som en slags receptblogg..man ska kunna söka efter speciella recept och allt kommer finnas i tydliga etiketter. Nu kommer det ju ta ett tag att fylla den med recept och jag kommer inte uppdatera den varje dag utan när jag lagat eller gjort ngt som jag vill visa.
Det var allt för idag!!
Ha en trevlig vecka så hörs vi snart igen!!
Kram Lena





Kommentarer

Ellis sa…
Dina muffins är helt underbara, går det att hitta en instruktion till dem någonstans?
Spännande med en matblogg, får kika i där en annan dag, nu ska jag sova!
Kram
Susanne sa…
Va skoj med en matblogg från dig... den kommer jag att titta in i lite då och då....
Muffinsen är ju bara så läckra. MUMS!
Maria sa…
Jättesöt muffins! Och kantarellerna ser bara så läckra ut. Förstår att mackorna var goda.
Kram, Maria