Receptkort Halloncheesecake!!

Hej!!
Hoppas helgen varit bra!! Igår var vi på Öland och besökte den omtalade majslabyrinten i Ventlinge på södra Öland!! I den finns konstverk i form av fåglar! Det var häftigt och barnen tyckte det var jättespännande..och tro det eller ej men vi hittade ut!!
Vill du se bilder kan du gå in på min mammas blogg, hon var där i fredags!! Vi köpte även massor med pumpor i Albrunna och kryddor på Örtagården i Stora Frö.
Visar idag ett Skogstokigt receptkort med min favoritcheesecake som Petra på skogstokiga gjort till stämpel åt mig!! Även hallonstämpeln kommer från Skogstokiga! Det fina bandet är köpt på Panduro!
Vill du se hur den ser ut på riktigt(cheesecaken) kan du gå in på min matblogg där den finns på bild!

I min matblogg har du nu även ha chansen att vinna en kryddpåse från Ölands Örtagård med en supergod guacamolekrydda!
Missa inte det!!

Det var allt för ikväll!!

Kram Lena


Kommentarer

Soulsister sa…
Mums, det ser alltid så aptitligt ut med dina receptkort. O jag ÄLSKAR cheesecake!


KRAM från en som kommit igång o pyssla igen :)
Vera.m.fl sa…
Den som ändå hade ditt tålamod och din ork- jag skulle så gärna vilja ha en fin receptlåda med fina receptkort i... men det får bli ett senare projekt. Just nu hinner jag inte riktigt- och iofs lär jag knappast få MER tid när mini kommer men jag gissar att jag blir hemma sista månaderna då jag har så enormt ont i fogarna så... Då kanske skaparlusten hinner ikapp dygnets befintliga timmar.. eller tvärtom *S*

MEGAKRAM