Vintervitt...

..julkort visar jag idag!
En söt liten ängel bland molnen..med snöflingor runt omkring.. Gillar att göra julkort i vitt...
Den söta stämpeln kommer från skogstokiga!!
Passa på att beställa skogstokiga stämplar om du vill ha innan jul då skogstokiga tar semester. Kolla in bloggen för mer info om datum!


Idag har vi slappat och varit hemma hela dagen, mamma och pappa var här på lunch/fika men annars har vi inte gjort nåt alls..och det behövde vi!! Jäätteskönt!!

Jo förresten jag har ju bakat, kolla in min matblogg för mina smaskiga adventsmuffins..

Jag har fått en award som jag ska ta tag i så fort jag hinner. Tack till Pling för den!!
Ha en mysig kväll!!
Kram Lena




Kommentarer

Petra Maria sa…
Det julkortet är underbart charmigt :O)
Massor av Skogstokiga
adventskramar från mig
Soulsister sa…
Har redan skrivit ut receptet på muffinsen och ska testa

kram
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Så jättevackert julkort.
Det passar med "vitt" nu.Matchar
ju den vita vackra snön:)
Ha nu en fortsatt skön kväll.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Ett ljuvligt julkort du gjort!
Den där lilla ängeln är ju för söt <3

Roligt med din mat/bakblogg!
Jag är själv väldans dålig på att baka. Så jag tackar för alla recept och tips som man kan få :)

Må gott i snöyran!!

KRAM Petra
Maria sa…
Jättefint julkort med riktig vinterkänsla!
Susanne sa…
Vilket underbart julkort... härliga färger!
Ha en bra vecka!
Kramizar
Chris sa…
Oh so cute Lena! That's such a sweet image and I love your colouring and design. Hugs, Chris x