En award...=)

Häromdagen fick jag en award av min uppdragsgivare Petra som är personen bakom Skogstokiga rubberstamps.
Jag blev jätteglad och nu har den hamnat i min blogg.....tillslut..önskar jag hade mer tid att ta tag i saker på en gång..

En sån här blir man såklart jätteglad för och med awarden ska man skriva 3 saker om sig själv....ska fråga maken när han kommer in med hunden igen..och vad säger jag själv..

Mitt svar blir...

*snäll
*envis
*flitig

Min mans svar blev..( utan att han vet vad jag skrev...)

*snäll
*omtänksam
*kärleksfull

..sånt blir man ju väääldigt glad av att höra..=) tack plutt!!


Man ska också skicka den vidare och mina val är..
* Vera
* Soulsister
*Petra

Ikväll har jag färdigställt 4 beställningar och ett julkort..oroar mig liiite för att jag har så det räcker när det blir dags att skicka..men what the...
Inväntar dessutom paket...tjihoo..som jag beställde för rätt länge sen men som jag vet är på väg..imorgon kanske??? Ni får se...

Dags att förbereda morgondagen..kläder, varma kläder och extra kläder till barnen...

Kram på er!!
//Lena

Kommentarer

Soulsister sa…
Tjohooo va glad jag blir. Tusen tack Lena

kramisar i mängder
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Grattis till awarden:)
De orden stämmer nog in jättebra på dig!
Man blir väldigt glad när mannen
säger så fina ord:)
Ha en fin dag.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Nämen gumman!!
VAd glad jag blev nu!!! *skutt*
Tusen tack för awarden!! Den ska jag absolut skicka vidare :)

Det där att du lade till vad din make sa om dig var hur kul som helst!
Så ska jag tusan också göra :D
(hoppas det är ok?) :)

Många kramar till dej!
Susanne sa…
Hej Lena! Du verkar ha fullt upp... tänkte att om du har tid kom gärna förbi och låna Magnolia stämplarna, fick ett nytt clubpkt igår, med stjärnor :) Grattis till awarden. Skoj att du tog med både dina egna egenskaper samt din mans...så långt tänkte inte ens jag! De stämmer mycket bra tycker jag... Kramizar