Ännu fler julkort!

Hej på er!!
De tar aldrig slut dessa julkort =). Men jag pratade ju om att visa ett i veckan..och helst då göra ett i veckan hela året..imorgon är det ju sista dagen vecka 1, jag har inte gjort något julkort denna vecka men har ändå ett som kan få bli nr 1. Imorgon får ni se...
Men idag kommer två skogstokiga julkort!! Tomten är jättesöt och "receptet på grötstämpeln" är ju kanon..med tillhörande gröttallrik då..(fast det är två olika stämplar).
På detta kort hittar ni en skogstokig digital stämpel, polkagrisstången..den är så läcker tycker jag!! Även det lilla hjärtat är skogstokigt!


Jag har även fått en award av Viddan!! Tusen tack till dig!!
Man ska berätta tre saker om sig själv...såhär får det bli..

1. är väldigt kvälls/nattpigg!!
2. älskar mat (laga OCH äta) och gärna hitta på egna recept!
3. tycker om att överraska människor när de minsta anar det!

Varför är det så svårt att komma på saker om sig själv?
Eller är det bara jag som tycker det?

Nu ska man skicka denna vidare men jag gör så denna gång att ni som vill anta utmaningen att berätta om er själva får den av mig!!
Lycka till!!

Nu vill jag passa på att önska er alla en fortsatt trevlig helg!!
Kram Lena




Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Grattis till Awarden!
Så himla vackra julkort du gjort,
som vanligt:)
Skogstokiga har väldigt fina stämplar.
Det ska bli kul att följa dina julkort.
Ha nu en riktig fin Lördagskväll:)

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Viddan sa…
Hej!
Vad duktig du är som har satt dig för att kontinuerligt göra julkort. Jag gjorde också det ett år, men kom bara till 4 :/
Så härliga de du visar idag är.
Kram, Lena
Ellis sa…
Helt underbara julkort! =)
Kram Elenor