Babykort till Nova!

Go kväll!!
Då kommer här ännu ett babykort, denna gång till EN bebis..förra gången var det ju tre! Det kortet har mottagits och det uppskattades...sån tur! =)
Men detta kort skickade vi till lilla Nova som jag faktikst fick träffa för första gången idag. En riktig liten goding. Det blir förhoppningsvis ett hembesök hos dem så man får sniffa lite på henne. Bebisdoft är oslagbar!!
Nallen är skogstokig och en av de digitala motiven från klubbkitet nr 2. Med på kortet finns också en liten texttag och bakgrundstext i hörnen (a la Cathrin)..Det underbara alfabetet som jag tyvärr ej är ägare till heter Maddie Anne och här har jag flörtat med min härliga DT-kollega Petra-Paradise och hon var så gullig att hon skickade Novas namn utstansat till mig!! Vilken pärla hon är!! TUSEN TACK PETRA!! Jag blev ju då ännu mer förtjust i det då man fick använda det så fasen nu måste jag försöka få tag i det..kostar en del dock..man är ju smålänning...
Ni får ursäkta att bilden är lite ljus..=S
Inuti använde jag mönstrat papper med djurtema..

Och här nere blev det ännu en skogstokig stämpel, nämnligen en rosa giraff. Spellbinder i bakgrunden och blomma från Wild Orchid crafts.

Jahapp..det var allt för idag!

Missa inte utlottningen i min matblogg!!

Kram på er!!

Lena



Kommentarer

Carina sa…
Mysigt och jättefint kort:)Ha en bra torsdag/Carina
Susanne sa…
Super sött kort!!! Härliga stämplar och färger...
Vi ses på lördag!
Kramizar Susanne
Maria sa…
Jättegulligt kort! Visst är bebisdoft alldeles underbar. Så härligt att du får träffa denna lilla tjej och "snosa" på henne. Förstår att dina kort blir enormt uppskattade - de är ju så bedårande!
Vera sa…
Helt ljuvligt kort!! Och jag håller med dig- alfabetet är super!!

KRAM
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Jättegulligt bebiskort. Giraffen är väldigt söt.
Det alfabetet skulle jag vilja ha.
Ha en riktigt bra kväll.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Cathrin sa…
Sweet sweet!! Hoppas du hittar ett Maddie Anne, har ett själv som jag halvt letade mej galen efter och inte var det gratis heller:-(

Fniss.....a la Cathrin, ja så är det ju faktiskt.

Tack för mailet! Kram Cathrin
annkan sa…
Åh, vad sött! Och vilken charmig nalle!!

Kram!