Julkort vecka 2!

Hej!!
Då kommer här julkort nr 2 2011. I sista minuten, haha..är inte riktigt inne i den här utmaningen än så det är gjort idag..
På julkortet finns flera skogstokiga stämplar, flickan i cirkeln (eg julkula), hörnstämpeln, textstämpeln längst ner och texttagen..det fina "kakpappret" har jag också fått av Petra.
Pappret kommer från Pysselgumman.
Motivet är målat med promarkers.
Jag man får nog kämpa lite för att komma ihåg att göra julkort varje vecka..man är ju inte inne i det tänket utan nu försöker man ju bli av med julsakerna..fast det var ändå helt ok att göra detta julkort..kanske är lite mer mysko till sommaren..
Idag töar det i Kalmar men vi tog ändå en tur till pulkabacken..en aning blött...
Ska snön försvinna nu måntro??
Inte mig emot...
Det var allt för idag!
Kram på er!
Lena

Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Hoppas helgen har varit bra!
Ditt julkort är mycket fint, som du säger, det kan ju inte vara lätt att göra julkort nu.
Jag håller tummarna att du orkar.
Här har vi oxå töväder, för mig får gärna snön gå bort nu. Det är så himla halt överallt.

Ha en bra dag imorgon:)
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Carina sa…
Den stämpeln är så fin, kortet blev jätte fint. Måste kännas helt avigt att göra julkort nu och ännu mer till sommaren.Trevlig dag /Carina
Ellis sa…
Underbart kort! =)
Kram Elenor