Julkort vecka 3!

Ja, jag vet att det är vecka 4 men det där med datorer kan ställa till det..i lördagskväll kunde jag helt plötsligt inte logga in på min mail eller ngn av bloggarna..HJÄÄÄLP!!
det var läskigt faktiskt..att inte ha koll...efter mkt grejande och efter vi gjort allt som datorn sa funkade det ändå inte och skam den som ger sig men tillslut hittade vi felet..datorn har på ngt vis "avvisat" google och då funkar det ju inte..men nu är jag med igen..!! Så ni får ursäkta att kortet dröjt till idag. Jag gjorde det ju dock förra veckan!
Det var svårt att få en bra bild men denna får duga..så fort det är vitt med så blir det inga bara bilder..
Jag tror det är papper från panduro, stämplar från magnolia, ja resten är sånt jag hade hemma..
På denna bloggen kan du hitta fler som gör ett julkort i veckan!

Igår blev det annat pyssel, vi målade ÄNTLIGEN om vårt kök. Då vi haft två små barn sittandes och äta vid väggen kan ni tänka er hur den såg ut..sen ska "man bara ta tag i det"..och nu är det gjort!! Numera står köksbordet på annat vis så väggen är fri!
Det blev kanonfint! Ljust grått, ungefär samma nyans som på tapeten innan. Nu fick man mersmak bara..undra vilket rum vi tar härnäst..hehe...

Vad skönt att måndagen är avklarad! Jag var så nöjd då jag cyklade till jobbet i morse, mindre glad då jag upptäckte punkan i eftermiddags..det kunde man räkna med då det ligger högvis med vasst grus på cykelvägarna. Så det blev en rejäl promenix hem!

Dags att vara kreativ!!

Trevlig kväll!
Kram Lena

Kommentarer

Susanne sa…
Va snyggt kort du fått till.. Läckert med den vita granen... härligt kombinerat allting!!!
Skönt att datorn fungerar igen.
Min mobil/kamera har varit ivägskickad på lagning så jag är handikappad... kan ju inte lägga in ngt på min blogg på det jag skapat ;(
Hoppas att du får punkan lagad...
Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kramizar
Maria sa…
Jättefint kort! Än så länge känns det helt rätt, eftersom snön är kvar. men jag måste erkänna att jag längtar efter våren. Så härligt att få fräscha till lite därhemma. Det brukar kännas så bra när man är färdig. Njut av det fina köket!
Petra Maria sa…
Ja se elektronik. Krånglar det så krånglar det. Julkortet är superfint!
Ang. mitt lilla projekt så går det i snigelfart. Man vill ju vara nöjd med resultatet, då tar det sin lilla tid :O)
Massor av Skogstokiga bamsekramar
från mig
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Det var tur att du fick igång datorn, hur skulle vi annars klara oss utan din blogg.
Mycket, mycket vackert julkort.Jag har oxå det pappret med de små snögubbarna på. Det är väldigt fint, jag gillar den blå färgen.
Den vita julgranen på ditt kort är jättehäftigt.Du kan minnsan få ihop det:)
Det är så roligt att göra om, men det kan ta sin tid innan man får "tummen ur". Inte så himla kul med punkan,inget man önskar precis.

Ha nu en bra kväll, och njut av det nya köket:)
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Ellis sa…
Jättefint kort! =)
Hoppas det gick bra att fixa punkan!
Kram Elenor