Kalaskort!

Hej mina vänner!!
Ni har väl inte missat att Skogstokiga delar ut en digital jättesöt stämpel på bloggen . Skynda dit så du får ta del av den!!
Idag ska jag visa ett kalaskort, inte gjort för ngn speciell men det kommer ju barnkalas titt som tätt så det är bara att ladda lådan.. Stämplar från magnolia.
Textstämpeln längst ner är skogstokig!


Idag var mina föräldrar och då främst pappa med i Antikrundan..lite konstigt att se päronen tv..men de skötte sig bra tycker jag!! Såg ni?? Mamma har ju på sin blogg berättat om besöket på Kalmar slott då Antikrunddan var där..och nu kom de ju med i programmet! KUL!!!

Jag är en mör en idag, börjar få ont i kroppen och känner mig hängig..trodde det var sviterna efter min Malmöresa, den dagen var jag uppe i 20 h i sträck..tänkte att det var orsaken till min trötthet..men nu är det nog förkylning på g..Vilken tur att jag tog ut en semesterdag imorgon..=) Då blir det lugna gatan här hemma kan jag lova..misstänker att jag och Tess hamnar i soffan när vi lämnat storasyster på skolan.

Nu är frågan..orkar man pyssla eller ska jag inta soffläge?? hmmmmm...
Medan jag funderar önskar jag er en fortsatt trevlig kväll!!

Kramar från Lena

Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Hoppas att du snart mår bättre,
förkylnig är ett "skit" att ha:(
Så himla fint kort du gjort,helt underbart.Jag hann inte se din mor och far ikväll,var på styrelsemöte.
Och glömde att spela in det. Sur på mig själv,måste se reprisen när den kommer.
Krya på dig nu.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Carina sa…
Mysigt kort du gjort.Jag såg din far på Antikrundan.
Maria sa…
Gulligt kort! Det är alltid bra att ha sådana på lager. Jo, jag tittade på Antikrundan - förstås! Jag tycker att det var kul att inslagen med din pappas bilar kom i olika portioner - det blev verkligen uppmärksammat.
Hoppas att du inte behöver bli så dunderförkyld. Du får kurera dig så gott du kan. Ha en skön och lugn dag!
Ellis sa…
Jättefint kort! =)
Hoppas du har haft en fin helg!
Kram Elenor