Godispåsar...

Gokväll!!
Hoppas veckans första dag varit bra för er! Jag är nöjd dock är väglaget inte det mest roliga nu..hur många ggr idag har man varit på väg att slå i backen tro?? Klarar men detta utan skador får man väl va glad..
Idag är sista dagen på ungarnas jullov och imorgon börjar vårterminen..det låter ju trevligt...VÅR......ja den kommer väl när det är dags!
Här kommer iallafall fler julalster som gjordes innan jul..alla i personalen fick varsin påse med bananfudge ( nu hamnade de bilderna där nere...)..recept på den hittar du i min matblogg!
Först ut då blir mitt nyårskort med skogstokiga nyårsstämplar.
Här kommer godispåsarna!! Alla små textstämplar är skogstokiga!




Kollade just av min besöksräknare, den som jag verkligen går efter och som startade när bloggen startade för ett antal år sedan stämmer inte alls ihop med den jag la till här i sidan..min riktiga räknare står nu på 45800 unika besökare..helt otroligt!! Vid 50000 får vi fira tror jag!!

Och idag damp en inbjudan till bröllop upp i brevlådan!! oj vad kul det ska bli..bröllop är alltid kul!! En vän till familjen gifter sig i juni!! Min mamma fick äran att göra inbjudningskorten..titta HÄR!!

Det var dagens inlägg!

ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Lena


Kommentarer

Maria sa…
Vilka härliga godispåsar! Det låter spännande med bananfudge, det har jag aldrig smakat. Ta det varligt på isen!
Ellis sa…
Smarriga godispåsar! =)
Kram Elenor
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Vackert Nyårskort du gjort:)
De godispåsarna måste ha blivit uppskattade,allt var ju hemmagjort!
Det var väldigt många besökare du haft:) Jätteroligt för dig:)
Idag snöar det här igen. Känns både bra och lite jobbigt!

Så kul att ni har blivit bjudna på bröllop:)Så jättefina bröllopskort din mamma gjort:)

Hoppas att det snart blir VÅR:)
Ha nu en riktigt bra dag.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com