Nya kort med nya skogstokiga stämplar!

Gokväll!!
Här kommer ett inlägg med två av mina senaste kort med nya stämplar från skogstokiga.
Jag föll direkt för hjärtanen på "tråd"..och de ni ser nedan. Vintageram och flickan..visst är de fina!! Det är alltid lika svårt när man får nya motiv att veta vilken man ska börja med..men dessa var bland de första favoriterna!!
På det första kortet har jag använt de stämplar jag nyss nämnde och även en textstämpel från skogstokiga. Pappret kommer från panduro och blommorna från Wild orchid crafts och Scraphouse.
Ett tokrött "alla hjärtans dag kort" med den superfina hjärtanstämpeln..jag såg dem framför mig illröda mot just vit bakgrund och så fick det bli. Har även använt skogstokigas bakgrundstextstämpel i hörnorna vilket Cathrin inspirerat mig till då hon gjort så på julkortet jag fick av henne i julas. Supersmart ide!
Enkelt men färgstarkt!!


Nu ska jag pyssla vidare..har på börjat julkort nr 3 2011.. vi får se vad det blir av det!
Tjingeling på er!!
Kram Lena =)

Kommentarer

Cathrin sa…
Galna kvinna!! Är du inte trött på julkort?? Jag är nog trött på kort över huvudtaget just nu.....får liksom inte till NÅGONTING., suck.

Underbara kort som alltid du får då till det mesta, suck(igen)

Ha en skön och rolig dag, kram Cathrin
Maria sa…
Fantastiskt fina kort! Det med "gammaldags" look är så underbart! Och hjärtan på rad gör en glad (nu rimmade jag visst också). Härligt at få se dina alster!
Susanne sa…
Ååååh vilket underbart vintage kort du gjort...jag dreglar... får ta och köpa dessa digisar jag med.
Hjärtana är ju härliga de med!

Ha det så bra vännen!

Kramizar
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Du har fått till det igen.....Såååå
underbara kort.
Din ispiration tar nog aldrig slut, och det är ju tur för oss som kikar in på din blogg;)
Lycka till med ditt julkort.
Ha en bra dag och var rädd om dig i halkan.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Ellis sa…
Underbara kort! =)
Kram Elenor