Semlor...

Hej på er!!
Härligt med lördag eller hur?!
Igår år jag min allra första semla för i år. Innan har jag inte varit så förtjust i dem men när jag var gravid med Tess var jag väldigt sugen på dem och det har hållt i sig! Det är ju så gott...Nu har jag sett att det finns många varianter på semlorna, saffransemlor, såna med smaksatt grädde.. t ex blåbär och hallon. Dem har jag inte testat faktiskt, och jag gillar originalet!
Har gjort ett grattiskort med dessa härliga bakverk på, stämplarna är skogstokiga.

Idag har jag gett mig på en hopplös garderob..inge kul men det är en sån man hivar in saker i och hoppas att allt inte rasar ut..det håller ju inte hur länge som helst.
Annars blir det mys för hela slanten..

Hoppas ni får en härlig lördag!! Det önskar jag er!

Kramar från Lena

Kommentarer

Maria sa…
Mums, vilket härligt kort! Jag brukar försöka att "hålla mig" till fettisdag med att äta semlor, men nu blir jag så sugen.
Lycka till med grderoben och ha en skön helg!
La Vikinga sa…
Hej!

Alltför få verkar ta sig tid att kommentera nuförtiden men den här lilla skapelsen tycker jag var väl värd att kommentera; ovanlig (med semle-stämpel) och vacker!
Grattis till ett fint alster!

Charlotta / La Vikinga
Petra Maria sa…
Man blir ju hur sugen som helst på semlor när man ser kortet :O)
Massor av Skogstokiga
kramar från mig
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Gjorde som du sa, försökte att skaffa en blogg, körde nog fast lite, få försöka be någon om hjälp.
Jag blir så himla sugen på SEMLOR när jag ser ditt kort. Jätteläckert.
Det blir säkert fint i din garderob när du är färdig.
Ha en bra kväll:)

Kramizar
marie
Britt-Inger sa…
Härligt grattis kort!!!
Ja, man har några garderober som kan behövas röjas igenom ;)
Ha en skön söndag.
Kramen, BI
Ellis sa…
Nästan sugen på semlor nu, men ska vänta tills det är fettisdag! =)
Karm Elenor