Till killarna...

Jo, tro det eller ej. Ett helt inlägg med alster till bara killar.
Mina svaga scrapsida men ibland får man anstränga sig!
Innan jul fick jag beställning på adressböcker till just killar och vad jag funderade på vad jag skulle göra...inte helt lätt, gärna datortema också...suck..men tillslut kom ideén att göra en dator helt enkelt på framsidan..inte så mycket krusiduller för jag inbillade mig att killarna inte uppskattat det. De blev rätt "enkla" alltså i utsmyckning..men bra ändå. En av dem är till en hantverkare och det är väl den jag är mest nöjd med. Tvekade in i det sista om jag skulle visa de andra två men jag gör nog det ändå..
Jag hoppas boysen blev glada!
Kortet som jag visar här överst är till en vän (Elisias gudfar) till oss, Jag tror inte han kollar här så jag chansar på att visa det...han fyller nämnligen år på lördag och jag är expert på att glömma hans födelsedag..men inte i år!! *klappar mig själv på axeln lite*..
Han är fantastisk på att komma ihåg sitt gudbarns (Elisia) födelsedag och missar inte en julklapp. Så visst ska han ha ett kort..och försökte få även det lite grabbigt och coolt. Stämpeln med vinöppnaren har jag stämplat av från vår scrapkompis Susanne och grattistextstämpeln kommer från skogstokiga.
Som ni ser massor av 3d-glaze på motivet.

Här kommmer då adressböckerna..alla stämplar på dessa är skogstokiga.


Datorerna...



Jag har alltså klippt ut datorena i papper och ritat och "grejat" lite..


Så där..det var det jag ville visa idag.
Tack för titten!
Kram Lena




Kommentarer

Carina sa…
Ja kill-teman är alltid lite svårare, men du fixade det galant. Allt är jättefint, kram Carina
Vera.m.fl sa…
Superfina alster! Dina kill-saker blir garanterat uppskattade :-)
Kram
Maria sa…
Snyggt till killarna! Jag tycker att det är svårt att göra "manliga" kort m.m. - har väl inte så lämpliga stämplar o annat material, Men nu fick jag inspiration från dig, så det blir nog att köpa in lite sådant. Kram!
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Det håller jag med om, att göra kort till killar är lite knepigt ibland,de är ju inte för så mycket krussiduller! Kortet med vin öppnaren var mycket häftigt.
Jag skulle oxå vilja göra en Adressbok, får väl ta mig i kragen och knåpa ihop en!
Idag ska jag börja göra lite påskkort:)
Ha nu en bra dag:)

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Petra Maria sa…
Supercoola och läckra adressböcker Lena. Me like :O)
Massor av Skogstokiga
bamsekramar från mig
Ellis sa…
Jättefint kort och snygga adressböcker! =)
Jag har gjort ett datakort som jag gav till min kompis kille förra året, han blev superglad. Hittade lite bilder på nätet som jag använde mig av!
Kram Elenor
Susanne sa…
Hur läckra som helst...de kan inte bli annat än nöjda med sina adressböcker. Vinöppnarkortet är ju kanonfint. Härligt levande du fått till vinöppnaren...
Ha en trevlig helg!!!
Kramizar