Utlottning!

Hej gott folk!!
Idag är det dags för utlottning men inte här..UTAN HÄR!!!
Jag har haft 4000 besökare i min matblogg och firar det med en bakinspirerad blogcandy.
Även scrappare äter och bakar väl ibland *blink* så kika gärna in i min matblogg där jag visar vad vi bakar och lagar för gott i vårt kök!
Kanske kan jag inspirera dig till något smarrigt!! ;-)
Och dessa saker har väl alla nytta av!!

Vill du veta vad som krävs för att delta tittar du in på bloggen som du hittar HÄR!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Lena =)

Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Grattis till 4000 besökare:)
Så Jättesnygg kökshanduk,muffinsformar och rosa
måttsats. Jag har skrivit en liten kommentar på din matbloggssida.
Här skiner solen från nästan klarblå himmel:) men det är kallt -12 grader. Brrrr!!
Hoppas du får en fin dag på jobbet och sen hemma ikväll:)

Kramizar
marie.haven@hotmail.com