I´m back!

Hej kära bloggläsare!
Nu är jag tillbaka efter nästan en hel vecka utan dator,,hujedamig vilken pärs..man blir lite galen tillslut!! Den fungerar hjälpligt och vi får väl se hur länge det håller....
Passar på att göra ett nytt inlägg och visa bla ett blivande mammakort..tycker stämpeln från skogstokiga är superhärlig!!
Och pappret som jag hittade i gömmorna passade ju perfekt med det lilla fågelboet! Har tyvärr inget märke..ngn som vet? Ser ut som websters pages tycker jag.
Min yngsta dotter Tess snart 4 år har ritat sin första huvudfoting..hon kom med den igår och man blir så snopen att hon helt plötsligt bara fick till det efter allt annat hon ritat som inte liknat något alls. Hon övar dessutom på sitt namn och bokstaven T är ju lätt.., E funkar ju också bra..men S är svårt så det övar vi vidare på..


Fick en härlig överraskning igår då de ringde från jobbet (jag har semester) och sa att en kund var där med blommor till mig..oj vad glad jag blev! Härligt att veta att man gjort ett bra jobb!! Och blommor är aldrig fel!! I love...
Fina va?


Vi har ett födelsedagsbarn här hemma idag, min man Stefan fyller 26 enligt honom själv!!Grattis darling!!
Vi sjöng och grattade för honom i morse och ikväll myser vi med god mat och dryck, och det blir väl melodifestivalen kan jag tro!

Mitt projekt jag nämnde häromdagen är klart och det är ett skogstokigt alster så håll utkik för det kommer säkert inom snar framtid!! Jag är mkt nöjd!!

Nu önskar jag er alla en härlig helg!!

Kramar från Lena


Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Vad kul att ha dig tillbaka:)
Mamma kortet är mycket fint, tjejen
som ska få det blir säkert överlycklig:)
Jag får väl ta och Gratta din man oxå -Ha en fin födelsedag!

Vilken fin teckning Tess har gjort, det är så roligt när det bara släpper helt plötsligt.
Vad kul för dig att få den vackra blombuketten, den var du säkert värd.

Hoppas nu att ni får en trevlig dag:)
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Carina sa…
Kortet är jätte läckert. Visst är det kul när barnen kommit på att rita. Jag ritade över barnens huvudfotingar på en T-shirt till farsdag för några år sedan , blev en kul present. Ha en fortsatt trevlig helg/Carina
Susanne sa…
Jättefint kort... har letat på webben men kan inte finna pappret. Det ser ut som Websters. Tess går i mammas fotspår, fin teckning! Grattis till gubben och ha en trevlig kväll!
Kramizar
Petra Maria sa…
Det är ju så gulligt när barn ritar och mammakortet är superduperfint!
Skogstokiga bamsekramar
från mig
Vera.m.fl sa…
Ja, tänk vad man är teknikberoende! Utan mobil och dator är man enarmad! ;) Hörru, din makes dag kom och gick men bebban mår för skönt för att vilja dela födelsedag med han- tyvärr!! Nu håller jag tumme och tå för tisdag, då har alla barn åkt till sina andra hem och det blir mindre stök och bök om vi skulle behöva åka in... annars ska man engagera folk i barnhämtning/ lämning, middagar osv...

Wow, vilken fin blomsteruppsättning du fått! Du är garanterat värd den och mkt mer! :)

Vad duktig Tess är! ;) Det är så kul att se hur dom utvecklas i sina språk- och ritkunskaper...

Nu är jag nyfiken på ditt alster som är på gång, håll oss inte på alster alltför länge ;)

KRAM
Unknown sa…
Så fint kort.
Mtsig stämpel.
Trevlig söndag Elin