Julkort nr 4!

Hej!!
Och här kommer det, julkortet för förra veckan (4). Som ni märker har jag redan halkat efter men jag ska skärpa mig för jag vill verkligen klara denna utmaning och jag är inte den som ger mig i första taget!! OCH det roliga är att när jag väl sitter där med mitt julkort är det hur kul som helt..jag lovar!!
Jag vet ni är några som tycker detta är knasigt..men det är en utmaning och då är ju frågan om man fixar det? Och jag vill gärna stå med 50 färdiga julkort två veckor innan jul!! =)
På detta kort finns inget stämplat motiv, jag tyckte fågeln på detta mönstrade papper från Websters pages var så fin att det räckte. Det blev lite annat tjusigt runt om kring, bl a hörnstämplar från skogstokiga, (dessa är favoriter nu och jag använder dem på massor av kort, finns i 2 storlekar), God Jul-texttämpel från skogstokiga, blommor från WOC, blad-dies från magnolia och resten är sånt som fanns hemma.
Visst är han fin?

Sådär..det var alltså julkort nr 4, kanske lika bra att börja med nr 5...hehe..


Kram på er !!
*Lena*
ja just det..cuttlebugen fungerar igen..den har dock fått utegångsförbud på livstid och står nu där den står. =)

Kommentarer

annkan sa…
Wow, det blev jättefint! Och du är SÅ duktig som hoppat på denna utmaningen!! Önskar att jag hade kraften att göra det också. Det kommer ju vara hur kul som helst i december, om du klarat att göra hela 50 st!
Måste ju säga att jag är liite sugen att hoppa på den. Eller ja, skulle nog vara glad om jag bara gjorde hälften, hihi.

Kram.
Marie Havén sa…
Hej Lena!
:)) Så läckert julkort, pippin är jätte söt. Jag hoppas och håller tummarna för dig så att du klarar din utmaning:)
Hur är vädret hos er? Här har vi blåsigt, grått, Men PLUSGRADER:))

Ha en bra dag:)
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Petra Maria sa…
Tjohej tjejen!
Ja håller med ovanstående. Du är superduktig som hoppat på utmaningen och dina kort är alltid tokfina!
Ha det superduperbäst
Skogstokiga bamsekramar
från mig
Vera sa…
Bra! Låt bugen stå där den står, vissa saker är för tjuriga för att flytta runt :) Tur att den funkar iaf!
Jag tycker julkorts-utmaningen är en riktigt rolig idé och jag tror att du fixar den galant- innan jul har du en hel hög med julkort ;)

KRAM
Cathrin sa…
Tja ba!! Tokfint kort....men hur orkar du med julkort nu?? Antar att jag kommer vara avundsjuk i december när jag inte har ett enda julkort klart, suck.

Har länkat till din matblogg idag och hoppas grönsakskycklingen står på bordet när jag kommer hem.

Kram till dej Cathrin