Julkort nr 5!

Hej..
Här kommer julkort nr 5..jag lär ju inte glömma vilken vecka det är iaf..=)
Jag har använt skogstokiga stämplar, paketen, texttagen, snöflingan och texten "nu tändas tusen juleljus.
Grankvisten är skyltmaterial jag räddat från att bli sopor på jobbet..detta är inget man får ner i ett kuvert det är så säkert!
Motivet är målat med promarkers.

Här har jag lagt glitterlim runt kanten..



Jahapp..det var den veckan det.
Här är det blaskigt värre men jag klagar inte..värsta fasan är ju bara att det ska komma en omgång till..men jag vill gärna ha vår nu...
Efter en slö vecka vad det gäller scrap så ska jag nu kasta mig över lite projekt..
önskar er en fortsatt mysig kväll!!
Kram Lena

Kommentarer

Cathrin sa…
Halloj där!! Så fantastiskt vackert ditt kort är, imponerad, verkligen.

Ville bara kika in och tala om att Grönsakskycklingen var så jä--la god, det kommer vi göra om och om och om igen. TACK för att du delar med dej av det goda ni lagar.....jag ska prova fler rätter. Kram Cathrin
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Så jättefantastiskt vackert julkort
du fått ihop. Du kan du:)
Håller med om att det är slaskigt och tråkigt väder,men snart är det VÅR:)
längtar som bara den.
Ha en bra dag imorgon.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
annkan sa…
Men du- SÅ himla fint!!
Hihi, jag har också sparat på en sån där kvist. Inget ska förfaras liksom. ;-)
Ditt kort gillar jag massor!

Kram.
Vera sa…
Superfint julkort! Du är så attans duktig på att färglägga dina motiv- och att montera ihop alla saker på korten så dom blir "ap-snygga" ;)

KRAM
Hej!
Hittade hit via en annan blogg och vad du är duktig:)
Gillar verkligen detta Julkortet och det andra som du visar på din blogg:) Så välarbetade saker med mycket detaljer du har ögat för detta:)
Ha en toppen dag, hälsningar från lilla pyssel Inger:)
Petra Maria sa…
Superfiiiiiiiiiiiint!
Nu är ett kuvert på väg till dig.
Massor och åter massor av Skogstokiga kramar
från mig
Ellis sa…
Jättefint kort! =)
Kram Elenor