Bloggcandy!!!

Hej mina kära vänner och besökare!!
Jag har ju förberett er på denna kommande bloggcandy!
NU ÄR DET DAGS!!!
Jag firar 50 000 besökare..WOW!!! (numera 53 000, oooj vad tiden går..)..och det ska ju firas eller hur?
Det är ju tack vare er besökare som bloggen får liv och jag uppskatter era besök väldigt mycket!!!
Jag vill därför med hjälp av dessa sponsorer (se nedan) lotta ut hela 3 vinster..2 av dem ser ni och den 3:e är hemlig!
Den första vinsten kommer från Scraplagret,
och vinsten är stämplar ( 4 st) från senaste kollektionen Butterfly Dreams från Magnolia och innehåller 4 st stämplar och 4 st papper ( i miniformat, ca 15*15 cm)
Den andra vinsten är en jättesöt och väldigt användbar stämpel från Skogstokiga!!






Den tredje vinsten är än så länge hemlig..(jag ska ju på mässa i helgen och hoppas finna en kul vinst där), alltså sponsrar jag själv med den!! =)

För att delta:

Du ska följa/ bli följare av min blogg.
Lägga en länk på din blogg/ sidebar om min bloggcandy.
Lämna en kommentar här under detta inlägg. (Glöm inte lämna din mailadress)

Lätt som en plätt!!

Bloggcandyn startar NU och pågår tom den 8 April.
Den 9 April meddelar jag de tre vinnarna!!

Ett jättestort TACK till Emma på Scraplagret och Petra på Skogstokiga för er medverkan i denna utlottning!

Jag önskar er alla Lycka Till!!

Ha en trevlig helg!!
Kram Lena =)




Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!

Grattis till alla dina besökare på din blogg.Jag vill gärna vara med och tävla, hoppas att det går bra även om jag inte har någon blogg.

Ha en fin dag imorgon.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Carina sa…
Grattis till alla besökare. Visst vill jag vara med, är följare redan, länkat från min sidebar.Ha en Trevlig Helg
Kramar
Carina
carina.joens@live.se
Grattis till så många besökare.Jag vill gärna prova lyckan..är följare och lagt ett inlägg i min blog om din candy.
Ha en fin helg// Inga
inga.larsson1@comhem.se
Unknown sa…
Grattis till alla besökare!!
Jätte roligt.
Självklart vill jag vara med.
Lägger upp din hos mig, är redan följare.
Kram Elin
Veronica Lundström sa…
Hej Lena!
Inte konstigt att förstå varför du har så många besökare. Jag brukar ofta gå in på din sida och hämta inspiration. Att bara få frossa bland alla dina underbara alster och läsa dina härliga och roliga texter är något jag gärna tar mig tid till!
Jag har ingen blogg men eftersom jag scrappar själv och har ett antal pysselkompisar så har jag självklart informerat dem om din fina sida!

Ha en bra helg

Allt gott till dig!
Kram Veronica
lunken071@gmail.com

P.s Ida har använt sina örhängen och hon ÄLSKAR dom
Gratulerer så masse ♥

Jeg er gjerne med og har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/candy-hos-lena-scrappar.html

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde
bili sa…
Vill gärna vara med dej och fira till så många besökare. Antar att tävlingen pågår till 8 april ;)
Är följare sedan tidigare och har nu länkat i min sidebar.
http://kortfonstret.blogspot.com/
Jeanett sa…
Gratulerer med alle besøkene. Jeg er innom bloggen din titt og ofte, og syns du lager mye fint. Jeg har linket til candyen din i bloggen min. Følger har jeg vært lenge:)
Ønske deg en flott helg.
Klem
jeanett_braathen@hotmail.com
Grattis till alla dina besökare!
Du gör så fina grejer så jag var redan följare via Bloglovin, men jag har lagt till mig som följare här med samt länkat i min sidebar i pysselbloggen. Nu håller jag tummarna för dessa underbara priser!
Kram Linda
Cathrin sa…
Man kan ju undra hur mycket bubbel du pumpat i dej i kväll?? Du menar april va?? Inte Februari 2012 va?
Men va f-n ska du på mässa??? Orättvist!!
Wow vilka vinster, man vill ju ta alla lotter själv.

Fixar länken i morgon:-)

Ha så kul på mässan....avundsjuk. JO det är sant.

Kram Cathrin
Annica sa…
Grattis till alla besökare och tack för all inspiration!
Pillan sa…
Grattis till alla dina besökare! Klart jag vill vara med och få chans till något av det du lottar ut... Jag är redan följare och har länkat från min sidebar.
Kramiz, Pillan
johan.pernilla@netatonce.net
Beate sa…
Grattis till alla besökare! Givetvis vill jag vara med i din fina blogcandy! Jag är följare sedan tidigare och har länkat! Nu återstår det väl bara att hålla tummarna och hoppas på tur! Ha en bra dag! KRAM!
Vera sa…
Men givetvis måste jag in och säga några saker;
-GRATTIS till din fina besökssiffra! Den lär växa lavinartat framöver, så duktig, inspirerande och välformulerande som du är :)
- TACK så jättemycket för det underbart fina Sally-kortet! Det ska in i hennes album och sparas i en plastficka!
- JA, jag vill så gärna vara med och tävla om dina fina priser och jag har redan länkat in din candy i bloggen (följare är jag ju redan och mina övriga uppgifter har du oxå *ler*)

Kul med mässa, det var URK-länge sen jag var på något scrapevent så jag längtar till nästa gång något anordnas i min närhet!

KRAM
Camilla sa…
Gjett om jeg er glad jeg "snublet" over bloggen din da :D Her var det kjempe mye lekkert og for en plass å hente inspirasjon. Du er kjempe dyktig!

Har lagt meg til som følger, har også linket til candyen din i sidebaren på bloggen min.

Nå håper jeg på det beste.. hihi.. Pick me, pick me! :P

Klem Camilla (camillaselmer@hotmail.com)
Anne sa…
Gratulerer så mye, blir gjerne følger av den flotte bloggen din. :)
Herlig candy, takk for sjangsen til å vinne. :)

Klem, Anne.
Diana Swärdh sa…
Grattis till alla dina besökare. Själv tittar jag in hos dej lite då och då. Det du gör e så himla fint:) Har tyvärr ingen blogg att länka till men hoppas att jag kan få vara med ändå:)
Mvh Diana
diddi_dockan@hotmail.com
Jorill sa…
Gratulerer med alle dine besøk.
Nå har jeg lagt meg til som følger og bilde med link vil du finne i sidebaren på bloggen min.
Flott blogg og flott candy som jeg vil være med på.

Ønsker deg en fin kveld videre :)
Emy83 sa…
bella possibilità, partecipo subito! ho seguito tutte le regole, non mi resta che incrociare le dita... kiss kiss anna emy83

volpina-83@hotmail.it
Grattis till alla kommentarer!! Självklart vill jag vara med på din blogcandy! Är numera din följare och har blogcandyn på min sidebar!!

Kika gärna in

http://mezzanotteskapar.blogspot.com

kram Katja/MezzaNotte
Selena sa…
Sweetie just wonderful, I'd be very happy if she won, thank you very much for the chance to win it!
http://worldselena2009.blogspot.com/


worldselena@yandex.ru
Hittade dej hos en annan blogg.
Vilka underbara kort du gör.
Blir gärna följare och har lagt upp bild och länkat i min högra sidebar.
Ett stort GRATTIS till dina alla besökare
La Vikinga sa…
Hej Lena och grattis till alla besökare! Fantastiskt!

Jag är redan en följare, vill gärna vara med i din utlottning och har länkat hit från min blogg!


Charlotta
Carolina sa…
Vilken candy du lottar ut. Jag har blivit följare och lagt upp din candy med länk i min blogg.
Carita sa…
Gratulerar :) Och jag är gärna med. Jag blev följare nu och länkade i sidmenyn här:
http://turkost.blogspot.com/

mvh, Carita
turkost@gmail.com.
Hej
Jag vill gärna vara med och tävla
är följare , och lagt ett inlägg på min blogg.
mail: info@cawo.se

//anneli
Susanne sa…
Ja... jag vill vara med!!! Ett stort GRATTIS till alla dina besökare.... fler lär de ju bli :)
Här finns mycket fina alster att frossa i.
Ha en underbar helg!
Kramizar
E.Winberg sa…
Länkat och följt! Den här tävlingen vill man ju inte missa :) Fina papper!!
kristina sa…
Jag vill gärna vara med i utlottningen och självklart ett grattis till dig ch bloggen.
Rosalee sa…
Great Giveaway Lena. Congrats on all those visitors, you deserve them. I love your work. I've linked your giveaway to my sidebar and I have also become a follower. Thanks for the chance
Hugs, Rosalee
Lindha sa…
Grattis till alla dina besök! Är gärna med och tävlar och har länkat på min blogg!

Må så gott!

kram Lindha

amr_jkpg@hotmail.com
Curlingmor sa…
Grattis till så många besökare.
Jag vill vara med otroligt fina saker så jag lämnar avtryck här och lägger upp dig på min blogg i sidbaren.
Ha en bra dag
Curlingmor sa…
varför lär jag mig alldrig att läsa all text. Här kommer min mail adress kortanina@hotmail.com
karin sa…
Jag vill vinna :) så nu är det bara att *hålla tummarna*

Har blivit din följare och du finns med på min blogg :)

Mail: Karin.makinen@hotmail.com
Mamma sa…
Takk for muligheten til å vinne! Legger meg til som følger og linker til deg i bloggen min :)
Mamma sa…
Min mailadress: gertioettl@hotmail.com
Annika sa…
Jättefin bloggcandy! :D
Jag har blivit följare av din blogg och har länkat till dig i min sidebar!

mvh Annika

min_nya_adress_annika@hotmail.com
Ansi sa…
Hejsan Lena! Jag vill gärna vara med på din candy. Jag är följare och länkar från min blogg.
Tack för chansen!
Kram
Ansi sa…
Och för att inte bryta trenden så kommer min mailadress i egen kommentar;O)
ann-sofie.fogelqvist(@)kungsbacka.se
Anna sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa…
Tänk att få så många besökare men det är inte konstigt med en så fin blogg som du har.
Jag har nu länkat till dig och du finns i min sidbar och jag följer.

Kram Anna
anna@staffanlundgren.se
sofiutane sa…
Hej! Hittade hit av en slump men kommer absolut att komma tillbaka fler gånger för inspiration! Har blivit följare så nu kan jag ju se när det kommer in nåt nytt också (gillar verkligen den funktionen)! Jag har länkat till din blogcandy i min sidebar och håller nu tummarna!

Kram Sofi

sofi_forsberg@hotmail.com
jennieh sa…
Grattis till alla besökare! så roligt! :-)

Är följare och du finns i min sidebar i bloggen :)

kram jennieh

hogberg.jennie@telia.com
Jessika sa…
Grattis!
Så klart hänger jag på den här tävlingen!!

jessika.albrektsson@gmail.com
Elzie sa…
Grattis till alla besökare! Klart man vill vara med och tävla.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie
Petra sa…
Grattis till alla dina besökare. Jag följer dej på Skogstokigas blogg, men nu är jag även följare här:).
Länkar med bild i sidebaren på min blogg och håller tummarna till att jag ska bli den lyckliga till någon av de fina priser du lottar ut.
Sindra sa…
Stort Grattis till så många besökare! Jag är inte alls förvånad över att så många kikar in här hos dig. Det brukar jag också göra. Nu gör jag det mer synligt genom att även bli följare ;)
Bild med länk hittar du i vänster sidebar i min blogg.

mkgille snabela gmail.com
annkan sa…
Grattis till supermånga besökare!
Vad snällt av dem att sponsra dig! Och vad snällt av dig att sponsra med. :-)

Jag är gärna med. Har bloggat om ditt godis och direktlänkar dit.

Ha det gott!
Kram.
annkan sa…
Oj, glömde jag adressen ändå!a? Förlåt. Nog för att jag tror du har den, men för säkerhets skull..
skruttan_55@hotmail.com
Ps. Följare är jag redan.
Tina Makuc sa…
Hi Lena!!
I'm a new follower here but I'm sure I'll be checking your blog often from now on..
Winning the Magnolia stamps would be such a great thing coz in our country it's very hard to find them and for now I don't have any of them because buying them from abroad would cost too much :(
Thanks for the chance to win this wonderful candy!!
Hugs, TinaM
Gratishav sa…
Grattis till så många besökare.
Jag vill gärna prova lyckan,

har blivit följare med namn Gratishav.

och lagt ett inlägg i min blog om din candy:
http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-bloggcandy_20.html
Veronica sa…
Grattis till alla dina besökare. Här får du en till som kommer att titta in på din blogg ibland.
jag vill jätte gärna vara med på din candy, jag har länkat i min sidebar och jag har blivit en följare.
ha en skön dag
Veronica
http://swahns.blogspot.com/
Åh vilken generös candy. Den är jag gärna med och tävlar om.Grattis till de många besökarna. Jag förstår precis varför det har blivit så många.
Jag har länkat i min sidebar och blivit följare. Nu håller jag tummarna.
http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
Unknown sa…
Hej Lena och stort grattis till alla besökare. Jag vill gärna vara med i utlottningen av din bloggcandy, men har själv inen blogg...hoppas det är ok ändå.
Vårhälsningar
Ulla
Petraso sa…
Åh Du gör så mycket fina saker!!! tittar ofta in på Skogstokigasblogg och beundrar!!!

Jag är gärna med i ditt blogcandy och länkar på min blogg

Mvh
petraso[@]live.se
Anonym sa…
Hej Lena!
Du gör så fina och söta kort, och du inspirerar jättemycket!! :D
GRATTIS till alla besökarna!
Vill gärna vara med i din blogcandy, har länkat och följer också! ;)
Ha det gott//Lisa
Gurkiss sa…
GRATTIS till alla besökare :)

Mmm mums vad en massa härligt godis :)
Jag är gärna med om att ha chansen att vinna :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss


gurkiss [@] gmail.com
Misu sa…
Grattis till alla besökare!!
TessiBessi sa…
Självfallet vill man vara med och tävla om dessa fin fina vinster. =) Ska länka till denna sida snarast :)
Cattiegirl sa…
Hej!!
Stort grattis till alla besök! :-)
Jag följer sedan tidigare, men har nu även länkat i min sidebar!
Tack för chansen att vinna så mkt fint!!!
Kram
//Cattie
Malin E sa…
Hej!
Jättefin cany, självklart vill jag vara med och se om jag kan ha någon tur.
Jättefin blogg har du!
Har gjort allt som står oxå.
Kram MAlin
Ankie sa…
Vill gärna vara med och tävla,

ankie66@hotmail.com
Lena sa…
Hejsan!
Grattis till så många besökare! Jag har precis hittat hit =)

Jag vill gärna vara med och tävla om allt de fina...
Har blivit följare och länkar från min blogg.

Kram Lena

lena.j.m@telia.com
Ziro sa…
Jag vill såklart ta chansen att vinna någon av de fina vinsterna! Jag har blivit följare och lagt upp bild och länk i sidan på min blogg.

ziro1970(@)gmail.com
Hej!
Nu har jag blivit följare,kommenterat (du har en kanonfin blogg) samt lagt bild och länki min sidebar,
Ha det bäst!
Grattis till alla dina besökare! Vad roligt! Jag har nu bloggat om din bloggcandy samt blivit följare av din blogg.
http://tsambika.blogg.se/2011/april/bloggcandy.html

Trevlig helg!
Kram Catrin
Anonym sa…
Hej igen! Glömde visst min mailadress... ;)

cardmaking@live.se

/Lisa