Tema vatten...

Gokväll!!
Idag har jag varit hemma med sjuklingen. Hon har varit piggare och vi planerade en vanlig dag imorgon med skola och allt. Hon har inte fått i sig eller fått behålla rättare sagt ngn mat de sista två dygnen så ikväll var hon vrålhungrig och där gick det åt skogen igen. Kan ju bero på att magen är tom eller jag vet inte..det är en tärd liten tjej kan jag säga och imorgon måste vi få i henne mat..man blir knäpp på det här. Jag sticker iväg och jobbar en sväng imorgon iaf och så byter vi av varann maken och jag på em..vilket pusslande! Nu vill man att allt ska va som vanligt igen. Jag har laddat med vitpepparkorn och massor med lök idag för att döda ev baciller hos mig. Jag FÅR inte bli sjuk nu...
Ett kort har jag gjort idag med den söta sjöjungrun från Magnolia, även sjöhästen oxh snäckorna kommer därifrån. Snäckorna är embossade med vitt glitter. Jag strödde gröna glitterpaljetter på bladen för lite extra glitter effekt. Texten kommer från skogstokiga! Knapparna får symbolisera sand.

Ännu ett alster nämnligen en tändsticksask med strand/vattentema..pelikanen från magnolia och även bladen. Bilden kommer från ett mönsterpapper.

Ni har väl inte missat candyn i min mammas blogg HÄR!!
Det var allt för idag!
Kram Lena


Kommentarer

Maria sa…
Åh, vad man längtar till sommaren när man ser dina härliga alster! Hoppas att sjuklingen blir bra nu, så att ni alla kan andas ut och återgå till det "vanliga livet"!
Du vet väl om att "Pysselgalen" öppnar hos mig idag?! Kram!
Carina sa…
Häärligt kort och tändsticksask. Sommar, ja det känns långt bort...Här BLÅSER det jättemycket./Carina
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Hoppas verkligen att Elisia mår bättre, och att ni slipper undan.

Så himla vackert kort, helt underbart:)) De stämplarna är så fina.
Tändsticksasken är oxå jättefin, alltid bra att ha sådana.

Ha nu en bra dag.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Susanne sa…
Lena vilka underbara alster du skapat nu igen... du är otroligt duktig. Fantastiskt färglagt och glittrat!! Kramizar
Petra Maria sa…
Hoppas tjejen är bättre nu!

Jag är ju ett stort fan av dina kort så jag tycker de är superduperfina!
Skogstokiga bamsekramar
från mig
Såååå tråkigt med magsjuka!!!
Mannen låg i det i förrgår natt och stora delen av gårdagen.
Vi hade det ju inte för så länge sedan så jag var skitskraj att Loke å jag skulle få det.
Men det tycks som vi lyckats undvika det denna gången..Men än ropar jag inte Hej!

Kortet är ljuvligt!
Vilka otroligt härliga detaljer!

TA hand om dej å familjen nu!
KRAM Petra
Petra Maria sa…
Tjingeling tjejen!
Jag har något till dig i min blogg.
Massor av Skogstokiga kramar
från mig