Mer fjärilar och höga höjder..

Hej!!


Idag har vi haft en superhärlig dag! Underbart väder och inget på schemat så det blev en välbehövlig familjedag! Vad vi gjorde ser ni längre ner..


Först ska jag visa ett nytt kort, fjärilarna hänger med..haha..pappret och den utklippta fjärilen från samma papper kommer från BoBunny. Texten är skogstokig!









Vi har en helt underbar lekplats i Kalmar, alla som bor här vet vad jag menar och barnen älskar den...

Bla finns den här..annorlunda klätterställningen som roar både barn och vuxna..helt otrolig!!






Elisia är av den modigare sorten och begav sig hööögt upp...jag fick svindel bara av att titta på henne..jo jag var också uppe en liiiten bit,.,.typ 2 m sen räckte det för mig!









Fick sällskap av en kråka ovanför henne..






Tess höll sig också på "lagom" höjd...







Och pappa skulle också prova..ungefär på samma nivå som jag..


Vi har ju båda på "åldre dar" drabbats av svindel av ngn anledning??






Ikväll tog vi en promenad/cykeltur (för Tess)..och med mig hem fick jag denna underbara bukett..doften är oslagbar..

Elisia är med kompis på teater och vi ska snart käka Sommarkyckling, kolla min matblogg senare för recept. Det jag ser fram emot mest med den måltiden är de första nypotatisen för i år..mmmmmmmm....






Trevlig kväll!!


Kram Lena




Kommentarer

Petra Maria sa…
Där hade jag minsann inte klättrat upp. På tok för höjdrädd :oS
Superfina bilder!!!
Skogstokiga bamsekramar
från mig
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Vilken rolig lekpark. Håller med dig om höjder, håller mig närma backen!
Vilken vacker blomsterbukett du fick:)
Kortet är underbart vackert, som vanligt:)
Här börjar det att blåsa upp, undra om det blir något regn!

Ha det gott!
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Cooooool klätterställning! Undrar om jag hade vågat? Förmodligen inte! ;)

Kortet är ljuuuvligt!!!!!

KRAMAR