Julkort nr 21 och 22!

Hej hej hallå!!






Här kommer lite julkort på årets varmaste dag..



Medans jag gjorde dem tänkte jag på minusgarder och snö..det svalkade lite i tanken..hehe..



Den söta vintriga tjejen är från Skogstokiga.









Mitt andra kort..i röda toner och med snöiga grankvistar..
Textcirkel från Skogstokiga.













Ännu ett Skogstokigt kort fast utan snö och julsaker..ett sommarkort för att balansera upp dagens inlägg.. ;-)
Bakgrund, figur och text från skogstokiga!







Idag blev det hett..vi drog till plajan, var annars skulle man varit idag? Vi har turen att bo nära stranden, det tar ca 10 min att cykla dit och där är sååå skönt. Perfekt strand för barnen och vill man ha klart och lite finare vatten att bada i hoppas man i från bryggan på andra sidan viken..DET GJORDE JAG IDAG!!! tjohoo..



Men tusan va kallt det va..jag hörde ngn nämna 20 men det måste varit i strandkanten..jag gissar på 17-18 kanske..jag blev helt yr av kylan när jag slängde mig i..MEN det ska tilläggas att det var sååå svalkande skönt att sen lägga sig i solen igen!!



Har haft en skön långledig helg men nu blir det full rulle på vardagslivet i veckan..



fast man får mersmak på det lata livet..men snart är det ju semester..






Önskar er nu en skön vecka!!






Kram Lena









Kommentarer

Pillan sa…
Gillade strutarna med granriset och sommarkortet hade ju bara så härliga färger!!
/Pillan
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Ja, idag har det varit varmt och väldigt blåsigt. Tur var det, annars hadde man nog inte mäktat med. Idag har vi firat Kim, Ted och min lilla pappa, de har namsdag. Vi var i stugan, de badade mycket, men jag fegade ur!
Du var tuff som hoppade i:)
Så härliga julkort, du är inte dålig du. Verkligen jätte vackra:)
Sommarkortet är oxå jättefint:)

Ha nu en bra dag på jobbet imorgon.
Nu får vi se om det börjar åska.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Härligt med bad!! Även om det kanske var i kallaste laget, låter det som ;)
Jag badade två gånger i helgen, men båda gångerna i innersjöar (vilket är mer min melodi) ;)
Och jisses så skönt det var!
Låg å plaskade och simmade LÄÄÄNGE!! :)

Men Lena! Vilka otroligt fina kort du gjort!!!
Jisses!!
kortet med granriset var ju för härligt!! :D

Må gott sötnos!

KRAM Petra