Höst...

Hej på er !!


Idag är sommaren officiellt slut, skolan har börjat och allt är tillbaka till normalt.

Det känns helt ok.

Jag började ju förra veckan och har redan kommit in i jobbsnurren..det blir en höst med mycket jobb, fick en lista med resor och konferenser..plus alla andra höstaktiviteter vi/jag har bokat..puh..bäst att ta en dag i taget..


Helgen har varit i kalasets tecken., min käre far fyllde 60 år och i lördags hade vi stort kalas för släkt och vänner.

Det var en jättetrevlig fest, vi syskon med familjer antog kök och bar för att serva gästerna..jag var helt slut när vi kom hem..vid 2-tiden...hela familjen sov till kvart i elva på förmiddagen.

Efter det var det premiärträning för Elisia och tjejerna i IFK Kalmars 03/04.

Och jag fick platsen som tränare nr 4, jag är ju en fotbollstjej och är inte en sån mamma som kan stå vid sidan av planen och titta på..måste vara med ju.. ;-)


De flesta helgerna nu framöver är fullbokade..bara kul saker men när ska man dega?


Hur som helst kommer väl här det sista sommarkortet 2011, skogstokigt med jättesöt badtjej och text längst ner.




De närmsta kvällarna ägnas åt 3 st bröllopskort jag har beställning på...

Vad det gäller scrap så är hösten mkt spännande..vad återkommer jag med.
Allt ska vara helt klart först..;-)

Nu blir det korttillverkning..

Kram på er!

Lena

Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Vilket jobb ni hadde lagt ner på din pappas födelsedag, ni är alla så duktiga:) Hoppas ni hadde det jätteroligt:)
Ja, nu är det höst, när skolorna har kommit igång, och det känns bra. Ted började i 9:an, det känns inte så längesedan han började i ettan.
Vilket härligt sommarkort du gjort:) Och lycka till med bröllopskorten.

Ha det nu så gott, och var rädda om er.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Åhh ett sånt härligt somrigt kort
Så jättefint