Julkort vecka 32 och 33..och pysselträff i Skåne.

Hej på er!!




Hoppas ni haft en skön helg!!




I fredags hade vi kalas för Elisias kompisar, pyjamasparty och det blev totalt 14 barn..


livat värre med andra ord men det så himla bra!!


De var så duktiga och allt flöt på..vi var väl då ngt trötta efter..fredagkväll och allt..


men Elisia var nöjd vilket var det viktigaste!




Till lite scrap nu då...igår var jag och mamsen på en liten utflykt..vi åkte till Skåne och Pema, jag har aldrig varit där men dock mamma och hon fick nys om deras scrapträffar..så vi anmälde oss och for iväg.


Vi var ca 30 tjejer som samsades om ett långbord och trots den minimala platsen hade vi supertrevligt och gör gärna om det..


Det som är nice med en sån här träff är ju att vi satt precis intill butiken så det var bara att springa ut och hämta vad man nu behövde...#lyx#...


Och utbudet var kanon..massor med papper, stansar ..ja eg allt ...ett besök där rekommenderas verkligen!!




hade bilder som jag glömde ladda upp så de kommer i nästa inlägg.. ;-)




Kanske vi styr ihop en träff där för intresserade???






Vad fick jag då gjort??


Jag är ju eg värdelös på att åstadkomma särskilt mkt på dessa träffar..jag jobbar bäst hemma.


men man får ju träffa scrapglada tjejer med nya idéer och man har ju väldigt kul när man är där.




Jag behövde ju göra julkort så det blev mitt uppdrag och här kommer resultatet..de underbara pappret har jag givetvis kapat av märket på men tror det var Bobunny, annars finns på Pema...sorry ;-)




Texterna kommer från Skogstokiga.








Nästa kort med samma märke...vad det nu var ;-)

Text med alfabet maddie anne.







Idag har vi slappat, välbehövligt med fredagens och lördagens aktiviteter..




Dock fotbollsträning i em och jag..(nybliven) tränare fick kliva fram och tillsammans med en av de andra träna de idag 20 tjejerna..då huvudtränaren jobbade och maken som är typ 3:e tränare höll på med annat..
Wiii..va kul det var!! Men pirrigt..




Nästa vecka är det cup och 4 matcher väntar...




En härlig söndagkväll väntar nu och en mindre härlig morgon med uppstigning 04.30...baaaah...
jag ska flyga vid 06.25 för att hinna till Sthlm och jobba..över dagen...


Fullt ös...;-)




Nu...önskar er en trevlig söndagskväll!!




Kram på er!!




//Lena



Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Vad kul att Elisia´s kalas blev lyckat:)
Så kul med scrapträff. Jag håller med dig, man får mycket mer gjort hemma i lugn och ro.
Dina julkort är verkligen jättefina;)
Pappret är vackert.

Och fotbollstränare har du blivit, häftigt:)
Hoppas du får det bra i Stockholm.
Ha det så gott, och var rädd om dig.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Veronica sa…
Hej vännen!

Först vill jag bara säga att dina kort är helt otroligt fina. Var får du alla ideér ifrån?
Har oxå varit på scrapträff på PEMA (dock inte denna gången)och precis som du gillade jag det.Tänkte även jag att det var lyxigt med alla varor runt omkring som man kunde plocka av till sina alster.

Kul att du har blivit tränare för tjejerna. Vi har varit i stugan över helgen därför dök vi inte upp på planen i dag.

Sov så gott och ha de bra i morgon i den stora staden.

//Veronica
ooH! Låter som en helfestlig helg ju! :D
Träffar tackar man gärna inte nej till! Det är ju så hejdundrans kul, även om jag aldrig lyckas åstadkomma något vettigt ;)
Tjötröv som man är :P

KOrten är superduperfina!
Smidigt med färdiga motiv så där, då brukar korten gå fort att färdigställa.

ROligt att du gått å blivit fotbollstränare! Lycka till med den uppgiften så även i framtiden :)

Tack sötnos för dina ursöta ord inne hos mej! *glad*

MÅNGA KRAMAR och lycka till med jobbet i huvudstaden.
Unknown sa…
Jätte fina julkort.
Kram Elin
Petra Maria sa…
WOW!!! Vilka superfina julkort Lena!
Ha det bäst
Skogstokiga bamsekramar
från mig
true sa…
Det var en fantastiskt kort du gjorde med bo bunnys papper.
Kul att träffa dig, hoppas det blir igen.

Jessika / Pema
Annelie sa…
Helt underbara julkort!!
Kul att du vill vara med på min blogcandy, Lycka till!
Kram Annelie
Susanne sa…
Åhh va mysigt ni har haft det... korten är bedårande!!! Kramizar