Dopkort och utmanad!!

Hej på er!!


Härligt med lördag eller hur?

Vi har tillbringat dagen i pulkabacken..superkul och jösses vad vi åkt!

Nu vankas det lördagsmys.


Jag ska visa ett nytt kort för er..en ny digital stämpel från Mo Manning. Hur söt är inte denna?

För övrigt ett ganska enkelt kort.


Texten är skogstokig.








Jag har blivit utmanad av min svägerska med bloggen Växthuset.

Den måsta man ju anta..


Här kommer den..


Vad gjorde du för ett år sedan?

Det hände mycket i mitt liv för tio år sedan, jag träffade min man, vi förlovade oss, jag blev gravid och började på mitt nuvarande jobb.


Vad gjorde du för ett år sedan?

Eg inget särskilt, jobbade och livet rullade nog på precis som nu..längtade efter sommaren..


Fem snacks jag gillar..

Popcorn, tunna knäckebröd meed kaviardip, salt och vinägerchips, jordnötter och pistagenötter.


Fem sånger jag kan utantill..

Idas sommarvisa

Nationalsången

Kärleken förde oss samman

Öppna landskap

Country road


Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonnär..

Vinner vi drömvinsten ikväll åker vi nog först på en varm och skön semester.

Sen köper/bygger vi vårt drömhus

Köper några roliga bilar

Jobbar mindre så jag kan vara mer med min familj

Placerar dem smart!


Fem dåliga vanor..

Jag är alltid uppe för länge på kvällen

Jag snoozar för många ggr på morgonen

Jag skjuter ofta fram saker som ska göras istället för att göra dem direkt..

Jag är ganska dålig på att svara på sms

Kan vara väldigt långsint..


Fem saker jag gillar att göra..

Små äventyr med familjenFet

Resa

Laga mat

Scrappa

Träna våra tjejer i fotboll


Fem saker jag ej skulle köpa eller klä mig i..

One piece..NEVER..bland det fulaste jag vet

Hatt

Ngt med axelvaddar

En body

Skinnshorts



Fem favoritsaker..

Min rosa dator

Kameran

Glassmaskinen

Vår blender..(dock trasig just nu..)

En helt fantastisk pläd vi fick i julkalpp på jobbet förra året..lenare och mjukare får man leta efter.

Så där..inte så svårt..


Nu ska man dela ut denna utmaning till fem andra..

Jag väljer..












Jag hoppas ni antar min utmaning tjejer!! :-)



Det var allt för idag!!

Ha en supermysig lördagkväll!!


Kram Lena


Kommentarer

Camilla sa…
Kul att du antog utmaningen. Nu vet också jag lite mer om dig! Ha en bra söndag, kram
Pillan sa…
Vilket gulligt kort du har gjort och så sött motiv!!
Jag har antagit din utmaning... :-)
Kram
citronlime sa…
Åh den där stämpeln ligger i min varukorg på Mo Manning ;) Men jag har inte klickat hem den...än.
Ursött kort! :)

Jag håller på med din utmaning ;)

Kram Linda
Underbart fint kort
Kramis
Hej Lena!
Super duper gulligt kort. Och stämpeln är ju för söt:))

Ha en bra dag imorgon:)

Kramizar Marie