Julkort nr 4!!

Hej...

Hoppas allt är bra med er!


Vi har ju fått snö och kyla..jag vet inte om jag gillar det eller inte..det blir ju lite piggare ute och solen har vi ju också fått en glimt av..vad underbart!! Men sen blir det ju halt..och kallt...

Hmm..jag är nog lite kluven vad gäller vädret..


Passande till snön jag nyss nämnt så kommer här julkort nr 4...


Skogstokig textstämpel..en massa utstansat..stjärna, cirkel och grankvistar..

en blingblingsnöstjärna som fokus..



Det får bli allt för idag..
Jag ska pyssla lite...

Kram på er...

//Lena

Kommentarer

Jätte snyggt stiligt kort, måste fråga vad är det för dies grankvistarna ??????

Pysselkramar

//anneli
Hej Lena!
Ja idag har vi oxå haft underbart vackert väder, men kallt. Bättre det än regn och rusk:)

Julkortet är verkligen vackert. Fina färger. Du är inte dålig som orkar att göra julkort än:))

Må så gott, och var rädda om varann.

Kramizar Marie
Hahaha...du får väl be mamsen att hon skickar en vetekudde till dig. Den kan du ju värma dig med efter vinterkylan. Annars sitter ju extra kramar från maken fint efter en kall dag i snön. Fast det där med halkan kan jag väl hålla med dig om...näe, det är inte roligt varken om man går, cyklar eller kör bil!

Gillar ditt kort, enkelt men mycket stilfullt!

Nu har jag svarat på din utmaning (så gott jag kunde)Kul grej!

Ha det bäst
Kramelikram Veronica