Bara hjärtan idag...

Hej på er !!


Här kommer en hel drös med alla hjärtans dag kort med skogstokiga motiv och textstämplar.

Jag gjorde några väldigt enkla varianter, dock väldigt dekorativa tycker jag och en dag som denna behövs väl eg bara ett hjärta :-)


ta en titt....








..och lite röda rosor då...



Ett lite mer avanerat kort då..ett sånt där "trappstegskort"..här öste jag på med massor av motiv och dekorationer..













En BAMSEKRAM till er alla på Alla hjärtans Dag!!


Hoppas ni får en underbar dag!!


//Lena

Kommentarer

Petra Maria sa…
Lööööööööööööööööövli!!!
Massor av Skogstokiga hjärtan till dig från mig :O)
Hej Lena!
Bamsekramar till dig idag på Alla hjärtans dag:)

Wow! Vad snygga enkla kort du gjort, det med rosorna på är ju så vackert:) Och trappstegskortet är ju så Fint. Du är så himla duktig.
Man blir avis;)

Ted har sportlov nu, jätteskönt:))
Idag ska Kim operera sitt öga igen, så håll tummarna för oss:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie
Lotta W sa…
Önskar Dig o familjen en glad o go Alla Hjärtans Dag!!

Superfina hjärt kort som du tillverkat.
Kram Lotta W
Dom är superfina dina kort men trappstegs kortet blev nog favis .....

Kram
//anneli
Sååååå himla söta kort gjorda av söta underbara dig!!

Stämpeln med texten ..."Du vet väl om att du...." Gillar jag jättemycket.

Bamsemegakram från mig
Veronica
Camilla sa…
Gillar knappkorten! Läckra! Kram på alla hjärtans till er alla fyra!
Lena sa…
Jättefina kort allihopa!!
Jag måste börja använda lite mer knappar!!

♥ Kram Lena ♥