Hej mina vänner....


Dags för ett nytt kort!!

Ännu ett av Lili´s härliga motiv..och av den blev ett grattiskort!

Jag har inte hunnit göra ett kort till utmaningen Lilies little fairies denna vecka.men så är det ibland...tiden räcker inte till.


Jag visar det här istället.



Vad roligt att många av tjejerna jag utmanade svarade på utmaningen!
Det är så kul att få läsa lite mer om er..

Flera av tjejerna kommer jag förmodligen träffa på lördag då den första scrapträffen äger rum i vår "nystratade scrappgrupp" i Kalmar..vad roligt det ska bli!! Vi kommer träffas en gång i månaden och sitta tillsammans och pyssla..
Jag ser mycket fram emot detta!!
Mer om träffen får ni efter lördag :-)

Jag ska bege mig in i pysselrummet..beställning på gång!

Önskar er en härlig torsdag imorgon!

Kram Lena




Kommentarer

Jättehärligt sött kort .......

Vad kul vi ska ha på Lördag ........

Pysselkramar

//anneli
Hej Lena!
Vilket fantastiskt vackert kort du gjort. Stämpeln är ju jättegullig:)
Härliga färger:)

Hoppas ni kommer att ha en härlig Lördag med mycket scrapping:)

Må så gott, och var rädda om varann.

Kramizar Marie
Pillan sa…
Härligt kort och supersöt stämpel som jag inte sett innan...
Kram
Evas Pyssel sa…
Vad fint du har gjort med den jättesöta stämpeln. Ja det ska bli kul på lördag !!! Kram Mamsen
Åh vilket härligt karamelligt kort!! Verkligen min stil...supernajs!!

Jag kommer oxå på lördag..syns då!
Kramelikram Veronica
citronlime sa…
Ursött kort!!! :)

Snaaaaaart är det lördag, yay! Ska bli såå himla kul :)

Nu är jag klar med din utmaning också ;)

Kram Linda
Ett underbart sött kort
Kramis
Pillan sa…
Tack för en trevlig scrapdag igår!! Idag har jag köpt en digi från Mo Manning!! :-) Har bara ett litet problem... när jag skriver ut bilden blir det som små svarta prickar i hela motivet och runt om. Blir det så för dig oxå eller gör jag på fel sätt??
Kram, Pillan
Cathrin sa…
Men oj vilket sött kort i härliga pastelliga färger, ursöt stämpel.
Suck....ja man skulle bo i Kalmar förstår jag.Vad kul med ett pysselgäng. Kram Cathrin