Julkort vecka 8..

Vi rullar på med julkorten..so far so good..

Än så länge känns det ok..jag vet ju av erfarenhet att det är svårt till sommarn..när man sitter i bikini och scrappar julkort..


Så här blev iaf nr 8..


Ett flertal av Tim Holtz dies, lyktan och rådjuret fick jag stansa av Anneli häromdagen..:-)

Snöflingekanten är min egen..

Även själva kortstommen är tillverkad hos Anneli..jag vet att hon visat den i olika former i veckan och visst är den fin?

Jag valde att göra den på högkant..

Snöflingorna i hörnen är Skogstokiga.




Det får bli allt för idag!!

Kram till er!

//Lena

Kommentarer

Åhhhhhhh, vad du får till det fint ....blir perfekt för mig att se hur du använder diesen .......
Rådjuret tex. har jag inte använt någongång men nu såg jag hur fint det blev............så nu vill jag testa .......

Syns på Lördag
Jag är taggad för din utmanning ...........

Kram
//anneli
Hej Lena!
Så fantastiskt vackert julkort du gjort:) me like! Jag tycker du är så duktig som orkar göra julkort nu:))

Och den kortvikningen med kantstansen är så fin:)

Må så gott,och var rädda om varann

Kramizar Marie