Nya Skogstokiga alster!!

Hej hopp...

Nu är Skogstokigas blogg i gång igen efter semestern.

Jag har saknat den massor och hoppas även ni tycker det är kul att den är igång igen!!


Jag ska visa några nya alster med skogstokiga motiv..


Det första ett vårkort med den söta tulpantjejen och två texttags.

Tulpanerna i bakgrunden har jag klippt ut i mönsterpapper.




Det andra kortet är ett alla hjärtansdagkort med ett grabbigt tema..(för en gångs skull) :-)
Vill du veta mer om Skogstokiga motiv skyndar du in http://skogstokiga.blogspot.com










Just nu är det en del på gång i pysselhörnan och jag har massor av ideér i huvudet!

Vad får ni se framöver..

Idag kom ett efterlängat paket från ett land låååångt bort..:-)

Imorgon visar jag en bild på det..


Nu blir det pyssel..


Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kram Lena

Kommentarer

Pillan sa…
Härliga kort båda två! Låter spännande med paket långt bortifrån... :-)
Kram
Uuuunderbara kort med härliga motiv
Kramis