Onsdagsutmaning!

Hej!


Då var det onsdag igen och dags för ett nytt bidrag till Lilies little fairies, en blogg med en ny utmaning varje torsdag.

Denna vecka kan man vinna 3 stämplar från Lili of the valley om man vinner och utmaningen var en skiss, den ser du längst ner i inlägget.


Så här tolkade jag utmaningen.


Jag använde mig av kort/kuvertmallen vi gjorde på scrapträffen för ett par lördagar sedan..själva vikningen passade skisssen ypperligt!

Tack Eva för den!!



Texten är Skogstokig.










Nu håller jag tummarna för att JAG vinner!!


Kram på er alla!!

//Lena

Kommentarer

Ett 10 poängs kort ,super fint .............

Kram
//anneli
Evas Pyssel sa…
Håller tummarna jag med !!! Det är jättefint. Kram mamsen
Hej Lena!
Wow! vilket underbart vackert kort du gjort. Så fina färger, och den vikningen är ju jättefrän. Har inte hunnit testa den än.

Håller verkligen tummarna för dig attt du vinner utmaningen:))

Ha en bra dag imorgon:)

Kramizar Marie
Lotta W sa…
Ooohhh vilket fint kort i fina färgstämda färger. Hoppas du vinner, lycka till.
Kram Lotta W
Petra Maria sa…
Såååååååååååå fint! Håller tummarna för dig :O)
Skogstokiga bamsekramar
Petra
Eva sa…
Jag hjälper dig att hålla tummarna!!
Vilket ljuvligt kort du har skapat...jag blir så avis på din fantastiska färgläggning!!
Good luck
säger Eva