Skogstokiga 4 år!!!

Hej på er!!


Idag firar Skogstokiga 4 år!!

Grattis grattis och vad fort tiden gått...jag har letat rätt på mina allra första DT-alster..jag var ju inte med från början men tänkte ändå visa de första som utlovat för ett tag sedan.


Först kommer ett av de senaste korten..massor med målade motiv från Skogstokiga..vilka de är kan du hitta på Skogstokigas sida.



Jag har som vanligt använt mina promarkers till färgläggningen.

Då ska vi ta en titt på de första 3 alstrena som jag gjorde för skogstokiga för lite mer än 3 år sedan..

Det första var ett Gott nytt år-kort...

En nyårsmeny..



..och en almanacka...



Visst är det kul att se tillbaka på gamla alster..:-)

Brukar ni göra det?


--------------------------


Idag har vi varit i Nybro på fotbollsturnering och jag får erkänna att jag är ngt mör just nu..

vi steg upp 06.15 i morse och totalt har våra lag (2 st) spelat 10 matcher.. förvisso bara 13 minuter långa men det känns minsann..det är intensivt..

Det blir nog en stund på soffan så fort jag är klar här..

Allt gick jättebra och vi har fått möta en massa nya lag..det gillar vi!!


----------------------------


Till kluringen ( i förra inlägget)..ge inte upp så lätt tjejer..

Jag ska inte säga ngt för jag löste det ju inte heller men ni får en chans till med lite hjälp..och det är inte ngt krångligt egentligen..(nu när man vet hahaha)

Felet man gör är att tänka matematiskt..tänk med andra hjärnhalvan..och hur ser barn på saker om de inte kan siffror? vad ser ni?


Ge det en chans till.. :-)


Missa nu inte sista dagen i skogstokigas bloggcandy...


Ha en bra kväll!!


Kram Lena


Kommentarer

Hej Lena!
Så gulligt kort du gjort, du målar så fint:)

Så kul att få se dina första kort du gjorde. Jättefina:))

Du var lika duktig då som nu:)

Må så gott, och var rädda om varann
Kramizar Marie
Vera.m.fl sa…
Hmm... ja, jag har funderat och klurat och tänkt och tittat... lagt bort kluringen men sen tittat lite till.... men än har jag inte kommit på lösningen ;)

Dina gamla alster håller oxå hög klass, duktig då och duktig nu!

Kram
Vera.m.fl sa…
PS. Nu vet jag svaret på gåtan men.. *host* jag fick fuska lite och ta lite hjälp... ;)
2 ska det stå på sista :)
Kram igen!
Pillan sa…
Grattis till dig att du fått vara med så länge och få skapa åt Skogstokiga!! Kanonfint kort som jag blev glad över att se!!
Så kul att få se dina första alster oxå!!
Jodå jag hittade stämpeln, tack så mycket!!
Jag återkommer garanterat om att få låna textstämpeln... ;-)
Kram Pillan
Yena sa…
Tack vare ledtråden klarade jag kluringen! Tack för den för jag fick allt grubbla ett tag.