Tjejkväll...

...blev det..



Så fort jag kom innanför dörren kom frågan från äldsta dottern med kompis i luren kan E sova över???????



Gulp..får jag ta av mig skorna? Så blev det..






Maken är på galej med jobbet..så jag och mina töser+kompis har haft riktigt tjejmys med tacos, smurfyatzy och nu ligger de blinkades med ögonen i soffan och bedyrar att de minsann inte är trötta..(22.15)..lillsnorp sover, inte helt oväntat..




Jag sitter lite i dvala då den där förkylningen som aldrig brutit ut trots symptom i ett halvår nu tagit kommandot och huvudet bankar, bihålorna svider och näsan rinner..snörvel..




Och jag som skulle gjort massor ikväll?..pyssel såklart..skiiit oxo..vem orkar det nu?



Jag fick ett härligt brev från min DT-mamma Petra Skogstokiga i lådan idag med massor av motiv som bara väntar på att bli målade.. men jag får väl joina tjejerna i soffan..




ÅHHHH..så irriterande..fredag och allt..






Innan dess får ni ett kort med en kär hobby till familjen..dock är detta kort en beställning och inte till någon av oss.



Motivet är skogstokigt!




jaha och en av bilderna försvann såklart..varför blogga när hjärnan är som en degklump?
På skogstokigas blogg igår kan ni se kortet framifrån. ;-)

Snart blir det födelsedagskalas!!
Den 22:e Februari fyller Skogstokiga 4 år!!!
Vad tiden gått fort..jag minns när jag fick span på de första skogstokiga stämplarna på tradera..fick ett HA-begär och endera dagen ska jag visa er min första Skogstokiga stämpel och kanske tom mitt första Dt-alster..jag minns det så väl..håll utkik så får ni se vad det var!!

Men till 4-åringens ära hålls nu en blogcandy där en enda vinnare får ett Skogstokigt stämpelkit!

Skynda in för att se vad du behöver göra för att delta!!

HÄR!!

Nu ska jag försöka spöa mamma i Wordfeud..jag ligger under med 0-2..
och då trodde jag att jag låg bra till igår då jag spelade ett ord på 100 p...men nähä..

Ni kan väl hålla en tumme för mig #blink#

Det var allt för idag..
kram och trevlig kväll..

Lena

Kommentarer