Vårfärger..

...är utmaningen på Lilies litte fairies denna vecka.

En utmaning jag gillade att göra, så härligt med de lite pastelliga färgerna.

Även denna gång har jag använt ett av de färdigtryckta motiven från Lili of the valley.

Textstämpeln är Skogstokig.

Den underbara utstansade hjärtborden är av märket Memory Box och jag fick låna den av Anneli M på vår scrapträff. :-)





Jag nämnde igår att jag fick ett efterlängtat paket igår..ja ni förstår säkert!
Är inte detta lycka?
Vi som alltid beställt från England innan provade nu att beställa från Thailand och I am roses.

Vi är jättenöjda och det gick fortare än vad vi trott, ganska exakt en vecka vilket är helt ok tycker jag.


Mumsfillibabba...:-)

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!!

Kram Lena





Kommentarer

Petra Maria sa…
Ljuvligt vackert kort :O). Me like!
Massor av Skogstokiga bamsekramar
från mig
Ytterligare ett superfint kort ........

Så mycket godis wow ............kan tänka mig att det kryper i fingrarna på dig.............

Kram

//anneli
Hej Lena!
Såååå underbart vackert kort. Bara älskar färgerna. Hjärtbården är ju så fin. Den skulle jag oxå vilja ha:)
Jag har varit inne och tittat på I am roses, de har ju så mycket så man blir alldeles snurrig;) Men jag vågade inte beställa.
Kan tänka mig att du blev glad för paketet:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie
Liz sa…
Beautifully decorated card. Great job on it!
Louise sa…
Jätte fint kort du har gjort.
Stämplen är hur söt som helt och snyggt med hjärtanen.
Så mycket blommor. Visst är det kul att få hem ett sånt lass.
Ha det gott. Kram Louise
citronlime sa…
Åh, där har jag varit inne och kikat mååånga gånger men jag har inte vågat beställa. Får nog ta och göra det ändå :)

Underbart sött kort :)

Kram Linda
Underbart fint kort och vad kul med ett sånt lass med blommor
Kramis