Neverendingcard...

..ja det kan man väl säga och första gången jag fick se ett sånt här kort blev jag nästan yr..det tar ju aldrig slut.


Men ett riktigt häftigt kort med massor av möjligheter till kul dekorationer.


Men inget man slänger ihop på en kvart..jag höll på i flera dagar..detta är ganska litet dessutom.


14*14 cm tror jag det är..




Jag gjorde mitt första helt skogstokigt och i marin stil (favorit)..


Papprena är mini från Maja design.


Svårt att ta bilder blev det också men ni får vara skärpta så hänger ni nog med..




Here we go...




Framsidan..






första uppviket..








andra öppningen..





det bara fortsätter...





tycker ni det är rörigt? haha...





sista sidan innan vi kommer till framsidan igen..











Mallen till detta kort är en stomme mamma hittat på Ebay..


Man kan nog söka på Neverending card..




Ikväll har jag suttit ett antal timmar med min besöksräknare..suck...


...är man inget proffs på datorer så är det ingen lek men jag tror jag fick till den *stolt*..


men återstår att se..


..det som jag grubblar på är att man bara kunde ställa in startsiffran på totala antalet besökare och inte på månad, vecka osv..så det ser ju lite lite ut men det viktiga är ju totala antalet unika besökare..


Och tittar man där kommer jag snart passera...




100 000 besökare...




alltså WOOOOOWWWWW....jag blir nästan tårögd över hur fort detta gått och att så många hittat HIT!!


Jättekul!!!!!


...och jag minns ju när bloggen startade för ett antal år sedan hur sakta det gick. Nu har det verkligen satt fart och på min andra räknare som jag litar på tillsvidare ser jag ju antalet besökare varje dag och det är imponerande..det får en ju att fortsätta bloggandet..




Jag kommer såklart framöver fira alla era besök så håll utkik framöver...




Andra nyheter är att min mamma Eva och Evas pysselsida fyller år idag och jag hoppas hon haft en superhärlig dag!!




GRATTIS MAMMA!!!




Tess har gjort premiärturen på cykeln utan stödhjul (med pappas hand på handtaget bak dock) men mer stolt tjej idag får ni leta efter..det blir endel löpande efter cykel nu misstänker jag..




Det var nog allt för idag..




Ha en fortsatt bra vecka..




Kram Lena



Kommentarer

Hej Lena!
Åhhhh! så läckert ditt neverending card blev:) Så snyggt med det marina, de papprerna är så fina.

Så kul att Tess har börjat cykla själv, man blir så glad som förälder:)

Hoppas ni får ett trevligt kalas i helgen:) Jag är fortfarande trött efter mitt:))

Och grattis till dina snart 100 000
besökare:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie
Anneli sa…
Kom hem efter en kanon jobbig dag . Sen hittar jag scrappgodis från dig brevlådan. DU gjorde min kväll!! Sååååå GLAD jag vilken överraskning! Längtar till helgen när jag får sätta mig med detta! TUSEN TACK Lena

Stort GRATTIS att du snart haft 100 000 besökare...förstår att du haft så många..
Så duktig DU är så mycket inspiration som du ger i din blogg. Kortet du visar idag så läckert..
Kraaaaaaaaaaaaaam Anneli
Hej

Detta kort är superläckert , jag skall testa att göra ett när jag kommer hem jag gjorde ju en mall på träffen vi hade .........

Vi får nog ta en inspirationsträff snart med våra stansar , stämplar

Kram på dig
//anneli