Nytt motiv från Mo Manning..

Hej på er..

Häromdagen råkade jag få se att Mo Manning släppt ett nytt motiv som jag föll pladask för..

Se själva..hon är underbar!!

Jag kunde inte låta bli att köpa hem henne och genast göra ett kort.

Dessutom tänkte jag med detta kort delta i Mo Mannings utmaningsblogg..


Själva utmaningen var "Bling it on"..så jag pyntade kortet med blå skimrande stenar..


Till motivet tyckte jag denna textstämpel från Skogstokiga passade utmärkt..






Söndagkvällen är snart slut för vår del..vi är så jäkla trötta?

Tess hade en släng av feber i fredags och nu är hon snuvig och hostar hela tiden..

Elisia har ont i halsen..bådar inte gott..

Vi får se hur det verkar imorgon..

Vi som aldrig är sjuka har haft en halvjobbig start på året.. :-(


Men vi hoppas på det bästa såkart!


Hoppas ni haft en bra helg och får en bra vecka!


Kram Lena


Kommentarer

Unknown sa…
Jätte fint kort.
Kram Elin
Anne sa…
Aw, for et nyydelig motiv, elsker stilen og fargene. Lekkert pyntet. :)

Klem, Anne.
Marjorie sa…
This is such a beautiful card hun, lovely image and you have coloured her so beautifully, love your embellishments too....stunning!
Hugs,
Marjorie
xx
Carla S. sa…
This is gorgeous, Lena! I love the soft colors and beautiful embellishments! Wonderful coloring of the sweet fairy! Thanks for joining us for Mo's Challenge this week!
Iffa ...... sa…
Det var ett härligt kort! Superfin stämpel!
Anneli sa…
Men så så söt kort så snyggt du har färglagt den. Stämplen är ju hur söt som helst.
Jag skickade ett svar på mejlet i helgen kom det fram:-)!

Kram Anneli
Elaine L. sa…
What a delightful card! I love the soft colors and beautifully colored image! Lovely embellishments, too! So glad you shared it with us in Mo's Challenge.
Hej Lena!
Åhhh! så gulligt kort, och stämpeln är ju för söt. Och
påskkortet blev jättesnyggt:)

Nu har jag börjat fixa i vår trädgård, så härligt:))

Hoppas du får en underbar skön vecka med mycket sol:)

Kramizar Marie
Petra Maria sa…
Så otroligt fint Lena. Riktigt sommrigt. Vem har inte blåst maskrosbollar :O)
Skogstokiga bamsekramar
Petra