Bröllopstider..


Halloj..
Vi kör ett nytt kort igen..denna gång med bröllopstema och jag har gjort ett kort med såna där STORA dies (vill ha) men just dessa har en god scrapvän lånat ut..:-)
Det är två sorter som sen monteras ihop, en med raka kanter och en med vågiga.
Utstansade i tre storlekar så det blir tre kort i ett, de sitter ihop med en brad.

Den fina texten är en stämpel från Skogstokiga!


 Så här blir det när man vrider på det översta kortet.här kan man skriva en hälsning...


Och sist men inte minst ett brudpar såklart..stämplad med no lines effekt fast det blev några linjer ändå..
Och om ngn inte vet hur det funkar så stämplar man bort överflödig stämpelfärg på annat papper och motivet blir mycket svagt. klurigt att måla men effektfullt!


Missa inte skogstokigas diggisar..det finns flera jättefina studentstämplar t ex..passande nu..

Vi kollar i kväll bidragen till Eurovision..hmmm...jag får nog säga att vad har hänt?
Jag citerar min man; är detta verkligen det bästa dessa länder har att bidra med??

Nja..
Här har Loreen definitivt en chans..
Eller vad tror ni?

Ha nu en fortsatt trevlig kväll..

Kram Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Jösses vad vackert bröllops kort du gjort, Wow:)
Vilken häftig dies, den skulle jag oxå vilja ha:)
Du målar så himla fint, tänk om man kunde måla så:)

Sitter oxå och tittar på utagningarna på Eurovison, jag säger som din man, inte bra!
riktigt dåligt, hoppas det blir bättre:)
Ha en bra dag imorgon

Kramizar Marie
Åhhhhhhhh så ljuvligt kort helt underbart.......

Nu blir det till att ta fram diesen (har dem ) , skall testa att göra ett sådant kort ikväll...................

Vi hörs
Kram

//anneli
Dette bryllupskortet var virkelig vakkert! Åhh, så pent med grønt :D

Smil fra Sandra
Lotta W sa…
Hej Lena
Oj oj oj vilket underbart bröllopskort du kort!! Man blir nästan helt stum av beundran. Gillar det mycket.
Ha de gott i solen (även om vinden friskar i rätt mycke)

Kram Lotta W
livetsbergodalbana.blogg.se
Majsan sa…
Men guu så vackert bröllopskort, helt underbar I LOVE IT :)

KRAM MAJSAN
Iffa ...... sa…
Älskar detta kortet helt underbart!!
Så fint i formen och att man vänder fram nästa sida =)underbara blommor och älskar den ljusa färgsättningen!!
Ett 10-poängarekort!!!
Kram Iffa
Anneli sa…
Så helt underbart kort så ljuvligt...
Jag köpte dessa diesen av presentkortet jag fick av er , men har inte hunnit testa dom ennu.

Kraaaaaaaaaam Anneli