Vinnare...

Hej svejs...

Då har jag dragit fram två vinnare i min 100 000-besökscandy!
Det var många som anmält sig vilket är vansinnigt roligt och etfersom man kunde få 1-3 lotter blev listan lång.
Jag tog Random.org till hjälp och fick då fram dessa två vinnare...

Ett stort grattis till.....





och



Tusen tack för er medverkan och hoppas ni får mycket roligt med sakerna ni vunnit!

Jag vill även tacka alla er andra för er medverkan och alla fina kommentarer!
Man blir så väldigt glad för dessa kommentarer!! :-)

Det får bli allt för idag!!

Bamsekram från Lena

Kommentarer

morkaren sa…
Stort tillykke til de to heldige. knus morkaren.
GRATTIS vill vinnarna
Hej Lena!
Yippi! Jag vann:))Vilken härlig morgon det blev:)) Grattis även till Millan:)

Ska bli roligt att skapa något fint med vinsten:) Tack Lena!

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie
Millan sa…
Hej!!!
Nu blev jag verkligen glad, att jag vann!!! Det är verkligen jättefina saker, som jag redan längtar efter att få pyssla med!!!
Tack snälla du för att du drog just mig som en av vinnarna!!!

Nu ska jag bara försöka hitta din mail så du kan få min adress...
Kram Millan
Anonym sa…
Grattis till vinnarna! Vilket gulligt födelsedagskort du visar lite längre ner, härliga färger!

Hälsningar Birgit
Petra Maria sa…
Grattis till vinnarna!
Skogstokiga pysselkramar
från mig