Bröllopstider!!


Hej hallå!!

Det är minsann fortfarande bröllopstider!!
Jag fick beställning på ett bröllopskort till lördag!
Och på lördag ska vi också på bröllop! KUL!!!

Detta kort beställdes av en vän och vi kom fram till vita toner och ett ganska "basic" bröllopskort..och så blev det..

Njae..inte gråskala..här har jag lekt med min kamera och tyckte detta kort blev coolt..



Här kommer de riktiga färgerna..

Motivet kommer från Lili of the valley.
Stommen är ett cardstock med stansade kanter. Jag har använt en MS-punsch lånad av en scrapvän!! :-)
Blommor från I am roses och Marie som skickat de snurrade rosorna till mig..åhh vad jag gillar dem!!



Textstämpel från Skogstokiga!


Motivet är målat med pro och flexmarkers!!



Inuti blev det vitt..
Även hör är textstämplarna skogstokiga.
Jag har använt washitejp..en ny favorit köpt hos Linda -Marie på Baronen.
Cardstocken i bakgrunden är embossade.



Imorgon anländer kortet till beställaren och jag hoppas hon blir nöjd!!

Ni har väl inte missat att SKOGSTOKIGA snart öppnar igen efter sommaruppehållet!
Jag lovar att det kommer nya superhärliga motiv!!
I know!!
Skogstokiga har även en candy där du kan vinna massor av gummistämplar med texter och små motiv!
Du hittar skogstokigas blogg HÄR!!

Det var allt för ikväll...

Men innan jag säger gonatt ikväll skänker jag en varm tanke åt en vän som allt för tidigt mist sin pappa..
Kom ihåg att vara rädda om varandra!!

KRAM till er alla!!

//Lena

Kommentarer

Superfint kort ........gillar också dessa blommor mycket ....
Snart syns vi för lite pyssel ........

Kram
//anneli
Fia sa…
Beställaren är väldigt nöjd!! Blir ju super gulligt, tack! Kramar
Stilig bryllupskort i hvitt, så rent, hvitt og vakkert:)
klem bente:9
Dortesjs sa…
århhh så fine det er bare så super romantisk og lækkert et kort. elsker hvidt og skønne blomster du har brugt
Piglet sa…
Vilket fint kort. Härliga färger. Det var tjusigt i gråskala också, fast det hade kanske känts lite konstigt som bröllopshälsning :)

Brudparet från LOTV är helt underbart. Vet du var man kan få tag i det? Håller på att göra tackkort efter vårt bröllop och börjar bli lite less på att använda mitt visserligen söta brudpar från Magnolia :D
Iffa ...... sa…
Vilket underbart bröllopskort!
Stämpeln är sååååå fin och supersnyggt du gjort med blommorna!!
kram iffa
Hej Lena!
Ett riktigt vackert bröllopskort du gjort. Så söööt stämpel och som vanligt så läckert målat och dekorerat. Du är så duktig:))

Ha en fin helg

Kramizar Marie
Petra Maria sa…
Superfint :O)

Massor av Skogstokiga bamsekramar
från mig
Jasmine sa…
Kortet är verkligen fint. Du imponerar.
Kram