Hett värre....

Halloj..

Kortet jag visar iag är jag väldigt osäker på om ja inte visat innan???
Jag kunde inte hitta det i mina etiketter men OM fallet är så, så får ni ändå se det igen!!
Digitalt motiv från Mo manning..


Skogstokig textstämpel..



Idag måste det varit sommarens varmaste dag....
Jag sitter nu ( 23.08 i bara linne och shorts) och det är varmt..
Vi började dagen med fotbollsturnering och jag tyckte nästan synd om tjejerna då det var så väldigt varmt..MKT vatten gick åt!!
Fotbollen idag var en ren fröjd..vi har haft sommaruppehåll och bara tränat EN gång innan dagens två matcher men dagens insats från töserna var briljant!!
ALLT vi tjatat om i en evighet satt perfekt och det var en fröjd att se..
Resultaten struntar vi i men i båda dagens matcher fick vi njuta av superfint spel och de börjar minsann haja vad det handlar om..
(ps..vi vann båda matcherna..)
Elisia som övat fintar här ute på gräsmattan hela sommaren fick till en riktig snygging mitt i match och det var såååååå fint..*LYCKA*
Jag rös verklgen...

Imorrn börjar skolan och för STORA tjejen Elisia innebär det att börja i 3:an!!!!
Nya väskan är packad, sover med flätor så hon blir lockig och fin första dagen..
Visst är den dära första dagen speciell?? :-)

Ha en bra vecka!!
Kram Lena


Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Jättekram från mormor och morfar på den första skoldagen i trean, Elisia. Hoppas det blir ett riktigt kalasläsår.
Vera.m.fl sa…
Fina vän, dina kort är så fantastiskt fina så även om du skulle råka visa samma fler än en gång så gör det ingenting! :) Vad kul med framgångarna i fotbollen! Det är nr tjat, gnat och tekniker sitter som det blir kul för tränare och andra involverade, lite lön för mödan ;)
Har ni haft så varmt?! Här har det varit 13 grader och höstfrisk luft, sommaren är nog över för oss i norr, åtminstone inom närmaste dagarna.

Ha det bäst och sköt om dig!!
Kram
Härligt , mysigt, fint kort .....
Supercharmigt motiv.............

Kramar
//anneli
Hej Lena!
Så gulligt kort du gjort, motivet är ju så gulligt. Härliga färger och snyggt dekorerat:))
Så kul att det gick bra på matcherna:))

Ja i helgen var det riktigt varmt, men det blåste så skönt här, så det var riktigt gött:))

Idag har Birger börjat jobba igen, och Ted börjar på gymnasiet i morgon. Så nu börjar det väl bli höst.

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie
Pillan sa…
Har jag sett kortet innan minns jag det inte... men fint är det i alla fall!! ;-)
Min minsting var nog allt nervös hon oxå idag... Ny klass, ny skola... hon börjar 1:an på gymnasiet. Hua, vart tar åren vägen?!
Kram
Majsan sa…
ÅHH jösses vilket underbart ljuvligt kort, motivet är ju helt underbar och såå snyggt dekorerad :)

KRAM MAJSAN
Anne sa…
Så kjempeherlig kort. :)
Flott med kakeservietten og hjertet, lekre duse farger og herlig motiv.

Klem, Anne.
Ulla sa…
Så underbart kort som man säger hundens bästa vän riktigt gulligt.
Kram Ulla
Dortesjs sa…
mysigt og super sødt fint kort