..till en cool kille..

Gokväll på er..

Dags för ett nytt kort!
Motivet är ett färdigmålat från Lili of the valley, de är så smidiga att ha då man har ont om tid till att måla!
Detta kort gjordes till en kompis till Tess då han fyllde år.
Kortstomme från London, band från Ikea, papper från Maja design!


Tyvärr är textstämpeln väldigt gammal och jag har ingen aning om var den kommer från..



Veckan rusar på och imorgon är det redan onsdag!
Brist på saker att göra finns inte och det är väl därför tiden går fort.
Har haft en del beställningar, mkt på jobbet, barnkalas nr 1 på fredag, scrapträff på lördag, och fotbollscup på söndag!
Almanackan är full..men det är ju bara kul saker så det går finemang!

Ni missar väl inte Skogstokigas bloggcandy och snart öppnar även bloggen och också shoppen!
Jag vet att många goa nyheter finns så håll utkik!!

Ha nu en fortsatt härlig vecka!!

Kram på er!!

//Lena

Kommentarer

Ett helmysigt kort
Kraaam
Pillan sa…
Kanonsnyggt pojkigt kort!! Aha... band från IKEA... man skulle kanske ta en tur dit då!! :-)
Kram
morkaren sa…
Dejligt kort til en rask lille dreng. knus morkaren.
Hej Lena!
Så läckert killkort du gjort. Motivet är ju så gulligt:) Att Ikea har börjat med scrapbooking, det visste jag inte;)) Snyggt band:)
Visst går veckorna snabbt.

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie
Ulla sa…
Härligt killkort visst är det roligt att hitta dekoratioer i affär som man handlar inte och inte bara scrappaffärer.
Kram Ulla
NU är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna, men ett litet meddelande måste jag allt skriva innan jag stänger ner ;)

Tack sötfisen för dina goa ord inne hos mej! *glad*
Dina ord värmer massor ska du veta! <3
Jag skulle så gärna vilja pyssla mera och framför allt blogga och hälsa på å kommentera på andras bloggar mera.
Nåväl, man kan inte få allt (pratar väl i första hand om tid!) ;)

Ditt kort är supersött!
Perfekt med ett färdig"Målat" motiv ju!! :D

TA hand om dej nu vännen!!!
MÅNGA GOA KRAMAR Petra
förresten, du är väl fortfarande DT för Skogstokiga va? :)

Anneli sa…
Vilken tuff stämpel och så härligt kort. Du har fått ihopp allt så snyggt. Ska bli så kul på lördag. Längtar till våran träff har inte blivit så mycket scrappande sista tiden,

Kraaaaaaaaaaa, Anneli